کد خبر: 030801105863
اخبار شرکت ها

مدیرعامل صدر تامین: مس شهید باهنر در شاخص های مالی و تولید محصولات جدید و دانش بنیان کارنامه موفقی داشته است

دکتر نادری مدیر عامل صدر تامین در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه تاسیسات و وسایل گرمایشی وسرمایشی با حضور در غرفه این شرکت؛ مس باهنر را یکی از مهم ترین شرکت های صدر تامین در گروه معدن و صنایع معدنی دانست وافزود در صدد هستیم فعالیت های این شرکت را به ویژه در محصولات جدید و دانش بنیان توسعه دهیم.

به گزارش روابط عمومی مس باهنر، مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین توسعه صنایع تبدیلی را از برنامه های پیش رو در این مجموعه دانست و افزود امیدوارم صنایع مس باهنر در سال جاری بر پایه اقتصاد دانش بنیان، اشتغال آفرینی خوبی در سطح منطقه ایجاد کند.

دکتر نادری فلز مس را از فلزات بسیار بااهمیت در اقتصاد صنعتی کشورها دانست و با اشاره به ظرفیت بالای معدنی این فلز در مناطق مختلف از جمله در استان های آذری زبان کشور گفت : مس باهنر با همکاری صنایع ملی مس میتواند در این مناطق سرمایه گذاری کند.

وی مهم ترین سرمایه در صنایع مس باهنر را نیروی انسانی خلاق و باانگیزه معرفی کرد و گفت باید زمینه رشد این نیرو ها را براساس نیاز های اقتصادی کشور فراهم کرد.

در بازدید مدیرعامل صدرتامین که آقایان پرورش معاون امورشرکتها و سموعی مدیر روابط عمومی صدرتامین نیز حضور داشتند، ضیائی مدیرعامل مس باهنر گزارش مختصری از وضعیت برنامه های شرکت مس باهنر ارائه نمود.

براساس این گزارش، نشست مشترک مدیران عامل صدرتامین و مس باهنر با تنی چند از مشتریان محصولات مس باهنر از دیگر برنامه بازدید دکتر نادری بود.

گفتنی است مس شهید باهنر با حضور در نمایشگاه های مختلف از جمله تاسیسات و وسایل گرمایشی و سرمایشی ، فضای نمایشگاهی خود را به پایگاهی مناسب برای تبادل نظر مشتریان محصولات این شرکت و مدیران بخشهای مختلف آن تبدیل نموده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا