کد خبر: 31020027916
اخبار شرکت ها

مدیرعامل پتروشیمی آبادان: روابط عمومی پتروشیمی آبادان چشم و گوش این مجموعه است

مدیرعامل پتروشیمی آبادان گفت: روابط عمومی پتروشیمی آبادان چشم و گوش مجموعه است و می‌تواند با ارتباطاتی که ایجاد کرده و ظرفیت‌های موجود، عملکرد مجموعه را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کند.

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی آبادان، به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات، نشست تجلیل از واحد روابط عمومی پتروشیمی آبادان با حضور محسن علوی مدیرعامل، مدیر و کارکنان روابط عمومی پتروشیمی آبادان برگزار شد.

مدیرعامل پتروشیمی آبادان در این نشست اظهار کرد: روابط عمومی چشم و گوش یک مجموعه است و می‌تواند با ارتباطاتی که ایجاد کرده و ظرفیت‌های موجود، عملکرد مجموعه را به نحو مطلوبی اطلاع‌رسانی کند.

وی بابیان اینکه پتروشیمی آبادان یک مجموعه تولیدی است، عنوان کرد: تولید محصول در این مجموعه نتیجه تلاش واحدهای مختلفی است.

علوی افزود: همکاران ما در واحدهای مختلف زحمات زیادی می‌کشند تا علی‌رغم مشکلات موجود محصول نهایی باکیفیت مناسب حاصل شود.

مدیرعامل پتروشیمی آبادان عنوان کرد: زحمت به تصویر کشیدن این زحمات و اطلاع‌رسانی آن در قالب خبر، گزارش و روش‌های مختلف دیگر بر عهده واحد روابط عمومی است.

در واحد روابط عمومی پتروشیمی آبادان افراد خوب و بااستعدادی داریم و اطلاع‌رسانی خوبی نیز صورت گرفته است. باید این راه را ادامه داد و تلاش کنیم مسیر برای توسعه و پیشرفت مجموعه هموار شود.

در خاتمه این نشست نیز از مدیر و کارکنان واحد روابط عمومی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کسب رتبه برتر را در نخستین جشنواره روابط عمومی های منطقه آزاد اروند روابط عمومی شرکت پتروشیمی آبادان

رتبه برتر را در نخستین جشنواره روابط عمومی های منطقه آزاد اروند درحوزه آموزش، تولید محتوا رسانه ای و بنا به مسولیت های اجتماعی اطلاع رسانی در اپیدمی کرونا درشهرستان آبادان را کسب کرد.

داوری این جشنواره را آقایان:

خسرو رفیعی ریاست محترم انجمن روابط عمومی ایران

دکتر یحیایی ایله ای استاد فرهیخته دانشگاه ومدرس ارتباطات

سید فضل الدین موسوی نویسنده ومدرس محترم ارتباطات به عهده داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا