کد خبر: 30109912745
اخبار شرکت ها

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان بیان کرد؛ انجام پروژهای توسعه ای بندرلنگه با تکیه برتوان داخلی، مطابق با برنامه زمانبندی

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان ازاجرای عملیات نصب ۱۰۰ بولارد، اجرای آسفالت، روشنایی و تعمیرات اساسی اسکله و موج شکن پست شرقی بندرلنگه خبر داد و گفت: این پروژه ها با اعتبار بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال مطابق با برنامه زمانبندی درحال انجام است.

به گزارش روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، “قاسم عسکری نسب ” با اشاره به عملیات اجرای ۱۰۰ بولارد، اجرای آسفالت، روشنایی و تعمیرات اساسی اسکله و موج شکن پست شرقی بندر اظهارداشت: انجام  این اقدامات در راستای ارتقاء توان عملیاتی بندر، افزایش ایمنی پهلوگیری کشتی ها و افزایش ضریب ایمنی شناورهای سنتی مستقر و نیز  ارتقاء سطح ایمنی و امنیت بندر صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: این پروژها در تمامی مراحل با تکیه بر توان داخلی و بهره گیری از تولید ات ملی و مطابق با آخرین استانداردهای روز تهیه و نصب می شود .

عسکری نسب میزان اعتبار هزینه شده برای پروژه های مذکور را ۲۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در راستای تحقق اهداف ترسیم شده و توجه به مسئولیت‌های اجتماعی و نیز حرکت در مسیر تعامل هرچه بهتر شهر و بندر، همچنین بهبود شرایط برای توسعه صادرات غیرنفتی و واردات، ارتقا کیفیت خدمات به ساحل نشینان و دریانوردان این شهرستان بخشی از این پروژه ها به اتمام رسیده و بخش دیگر آن مطابق با برنامه زمانبندی در حال انجام است .

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان با تاکید به این موضوع که استفاده از تمام ظرفیتهای  بندر لنگه و بنادر غرب استان در جهت رونق بیشتر اقتصادی و اجتماعی منطقه و بهبود معیشت و زندگی ساحل نشینان است تصریح کرد: از جمله راهبردها و برنامه های در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی بسط و گسترش پروژه‌های زیر ساختی در جهت رونق تجاری و ایجاد اشتغال مولد جوانان منطقه می باشد.

این مقام مسئول در ادامه به  طرح جامع بندرلنگه با هدف افزایش پس کرانه و اراضی پشتیبانی بندر نیز اشاره داشت و گفت: تحقق این مهم در افزایش عملکرد فعالیت های بندری و دریایی نقش بسزایی ایفا نموده و درغایت امر رشد و شکوفایی اقتصادی هر چه بیشتر منطقه غرب را در پی خواهد داشت .

یادآور می شود؛ بندر لنگه با دارا بودن ۵۰۰ متر اسکله و ۴۰ هکتار وسعت به عنوان اصلی ترین بندر منطقه غرب هرمزگان شهره و علاوه ب

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا