کد خبر: 21020025966
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

مرکز ارتباط با مشتریان بیمه رازی؛ شعبه‌ای مجازی برای خدمت‌رسانی

کارشناس مرکز ارتباط بیمه رازی با بیان اینکه این مرکز به زودی تحولات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد اعلام کرد در آستانه سالگرد تاسیس شرکت، مرکز ارتباط بیمه رازی علاوه بر توسعه فعالیت‌ها، در نحوه خدمت‌رسانی نیز متحول خواهد شد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه رازی، محمدسجاد دینی، با تاکید بر اینکه مرکز ارتباط شرکت، شعبه‌ای مجازی برای خدمت‌رسانی به مخاطبان است، گفت: این مرکز از ساعت ۷صبح الی ۲۳، هر روز پاسخگوی انبوهی از تماس‌های مشتریان، شبکه فروش و کارکنان شعب است.

او با تاکید بر اینکه این مرکز نقش مهمی در ایجاد رضایت میان ذینفعان شرکت دارد، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما این است که با سرعت و دقت، نیازهای مخاطبان را پاسخ دهیم و رضایت حداکثری آنها را جلب کنیم.

دینی با بیان اینکه این مرکز در راستای تمرکززدایی و کمک به ایجاد اشتغال، در شهر ساری مستقر است، ادامه داد: کارکنان این مرکز به اطلاعات بیمه‌ای اشراف کامل دارند و به همه سوالات تماس گیرندگان به طور دقیق و کامل پاسخ می‌دهند.

به گفته او مرکز ارتباط بیمه رازی تنها یک مرکز تماس نبوده، و می‌توان ادعا کرد بسیاری از نیازهای شبکه فروش مانند مجوزدهی صدور بیمه‌نامه، اصلاح مشخصات و سایر موارد از طریق همین مرکز انجام می‌پذیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا