کد خبر: 2907995012
بانک و بیمهروزنامه

مستمری ماندگار؛ محصول جدید بیمه ما

 شرکت بیمه ما به منظور ارائه خدمات بهینه و متمایز به مشتریان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری خود، از طرح قرارداد پرداخت مستمری صلح عمری رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ما، حجت بهاری‌فر مدیرعامل و عضو هیات مدیره در آئین رونمایی از این طرح گفت: شرکت بیمه ما به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان با توجه به توسعه محصولات زندگی به عنوان محصول استراتژیک خود، با بررسی بازارهای هدف مختلف، جامعه شناسی و داده کاوی و طراحی محصول بر اساس نیاز مشتریان فعلی و نیازهای آتی جامعه، اقدام به طراحی محصول پرداخت مستمری در قالب بیمه عمر صلحی کرده است.

او افزود: شرکت بیمه ما با عقد قراردادی با متقاضیان در قالب صلح عمری، بر اساس میزان دارایی متقاضی، اقدام به پرداخت مستمری به سه روش پرداخت مستمری مدت معین، مستمری مادام‌العمر و مستمری دونفره مادام‌العمر (joint) با توجه به شرایط درخواستی متقاضیان کرده است تا ضمن تحقق اهداف عالی شرکت و ایجاد بازارهای جدید، در راستای رفع نیازهای جامعه و بالابردن سطح رفاه افراد جامعه گام اساسی برداشته شود.

مدیرعامل بیمه ما در ادامه  خاطرنشان کرد: بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شرکت بیمه ما با توجه به آمار عمکرد ۹ساله شرکت، ضرایب خسارت و جامعه هدف، در بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری فعلی تغییرات اساسی ایجاد کرده است. به گونه‌ای که سقف پوشش‌های فعلی افزایش چشمگیری داشته و طیف وسیعی از اقشار جامعه را تحت پوشش قرار داده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا