کد خبر: 29010022721
روزنامهمسئولیت های اجتماعی (کرونا)

معاون استانداری: مدیران ادارات پایتخت ملزم به اجرای دور کاری کارمندان هستند

معاون توسعه و منابع استانداری تهران با تاکید بر اجرای دورکاری کارمندان دولتی اعلام کرد که این دورکاری یک الزام است و مدیران باید نسبت به رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا اقدام کنند.

به گزارش ایرنا، غلامرضا عباس پاشا در حاشیه بازدید سرزده از دستگاه های ملی دولتی تهران گفت: امروز بازدید سرزده ای از وزارتخانه های آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی داشتیم، می خواستیم از وزارت نفت نیز بازدید داشته باشیم که عوامل حراست این شرکت از بازدید ممانعت کردند.

وی اظهار کرد: در بازدید امروز مشاهده شد که برخی کارمندان از ماسک در محل کار استفاده نمی کنند که تذکرات لازم به این کارمندان داده شد و همچنین در بخشی از قسمت های این وزارتخانه ها دورکاری کارمندان لحاظ نمی شود.

معاون استاندار تهران ادامه داد: شهر تهران همچنان در شرایط قرمز قرار دارد و نصف کارمندان دولتی باید به‌صورت دورکار باشند که در برخی بخش های این وزارتخانه ها دور کاری لحاظ نمی شود.

وی خاطرنشان کرد: قطعا بازدیدهای سرزده و همچنین حضور بازرسین در ادارات شهر تهران وسعت پیدا خواهد کرد و با مدیران و کارمندان متخلف برخورد خواهد شد.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در شرایطی که جان بسیاری از مردم در خطر است ضروری است که طبق مصوبات ستاد کرونا عمل کنیم افزود: استفاده از ماسک و دورکاری کارمندان سلیقه شخص خاصی نیست بلکه مصوبه ستاد ملی کرونا است و ضروری است که همه به آن عمل کنند.

به گفته وی، اینکه در جلسات ستاد کرونا استان تهران تاکید می شود که شهروندان از تردد غیر ضروری خودداری کنند و یا استفاده از ماسک را در دستور کار قرار دهند در راستای حفظ سلامت شهروندان است و همه باید به این شیوه نامه‌ها عمل کنیم.

عباس پاشا تاکید کرد: استفاده از خدمات دولت الکترونیک در این شرایط سخت و حساس به مدیران و کارمندان توصیه می شود چرا که برخی از مدیران دغدغه حل نشدن کارهای مردم را داشتند که توصیه اکید می کنیم که با استفاده از فناوری دولت الکترونیک در منزل نیز می شود با این سیستم کارهای اداری انجام داد و نسبت به امور مردم اقدام کرد.

وی یادآور شد: برای اینکه از موج چهارم کرونا به سلامت عبور کنیم چاره ای جز همکاری مردم با دولتمردان نداریم و مردم باید بدانند که در راستای سلامت خود جلسات ستاد کرونا تشکیل می شود و بازدیدهای اینگونه در سطح ادارات صورت می گیرد.

با هدف تشدید نظارت بر رعایت نحوه شیوه نامه های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع ، میرزایی خالص مدیرکل بازرسی و محمدی مدیرکل اداری و مالی استانداری تهران امروز  با حضور سرزده در وزارت آموزش و پرورش و وزارت جهاد کشاورزی از بخش‌های مختلف این وزارتخانه‌ها بازدید کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا