کد خبر: 151102151068
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

معاون برنامه ریزی و توسعه ایمپاسکو خبر داد: تحویل زمین و آغاز فعالیت معدن سرب و روی کالامین مهدی آباد

معاون برنامه ریزی و توسعه ایمپاسکو از تحویل زمین و آغاز فعالیت معدن سرب و روی کالامین مهدی آباد در استان یزد پس از طی مراحل قانونی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ایمپاسکو، محمدرضا کریمی ‌‌‌معاون برنامه‌ریزی و توسعه ایمپاسکو در این باره توضیح داد: اقدامات مربوط به طرح سرمایه‌گذاری معدن سرب و روی کالامین مهدی آباد یزد از فروردین ماه سال جاری آغاز شده بود که پس از طی مراحل قانونی به سرمایه‌گذار تحویل شد.

وی افزود: اخذ مجوزها، تهیه بسته سرمایه‌گذاری، انتشار اسناد فراخوان، برگزاری فرآیند مزایده عمومی، ارزیابی کیفی و تعیین برنده، انعقاد قرارداد و غیره از ابتدای سال انجام و در نهایت اوایل بهمن ماه، سرمایه‌گذار معدن را تحویل گرفت.

کریمی در توضیح هدف از اجرای این طرح سرمایه‌گذاری عنوان کرد: انجام عملیات طراحی، تجهیز و آماده سازی معدن، استخراج و فروش کانسنگ کالامین در معدن سرب و روی مهدی آباد یزد با ظرفیت استخراج یک میلیون و ۳۰۰هزار تن کانسنگ روی ۶ درصدی به مدت ۶ سال توسط سرمایه‌گذار جدید (شرکت توسعه معادن سرب و روی مهدی آباد و شرکت زرین معدن آسیا) انجام می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ذخیره کالامین در داخل محدوده پروانه بهره‌برداری معدن سرب و روی مهدی آباد در مساحتی بالغ بر ۱.۳ کیلومتر مربع واقع شده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا