کد خبر: 230802143266
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت: ایران خودرو کامل‌ترین زنجیره ارزش خودرو کشور را داراست

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، ایران خودرو را دارای کامل‌ترین زنجیره ارزش خودرو در کشور دانست و گفت: اگر این خودروساز بر مبنای توان خود برنامه ریزی‌ خوبی در زمینه تولید خودروهای برقی داشته باشد، نسبت به سایر خودروسازان جلوتر خواهد بود. در حال حاضر می توان گفت ایران خودرو در این زمینه پیشتاز است.

ایکوپرس- منوچهر منطقی، در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو، با اشاره به دستاوردهای ایران خودرو در زمینه تولید خودروهای برقی، عنوان کرد: ایران خودرو با ایجاد و توسعه مجموعه جتکو نشان داد که تمایل زیادی برای تولید خودروی برقی دارد؛ در حال حاضر می توان گفت این خودروساز مرکز تحقیقات پیشرفته‌ای در زمینه توسعه خودروهای برقی دارد‌.

وی با اشاره به توسعه دو محصول تارا برقی و ری را برقی، خاطرنشان کرد: این موضوع نشان دهنده جدیت ایران خودرو بر روی توسعه محصولات جدید است.

معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به حمایت این وزارتخانه از ایران خودرو، اظهار کرد: میزان حمایت‌ها در زمینه تولید و توسعه خودروهای برقی بیش‌تر است.

وی با اشاره به داخلی سازی قطعات و مجموعه‌های خودروی برقی توسط این خودروساز، بیان کرد: اقدامات خوبی در زمینه ساخت اجزای برقی توسط سازندگان داخلی صورت گرفته است، اگر این اقدامی که صورت گرفته به ساپکو منتقل شود، به مرور سازندگان اجزای خودروی برقی در کشور شکل خواهند گرفت.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا