کد خبر: 181102151387
اقتصادبازاربازارها و خدمات مالیتولید و بازرگانیصنعت و معدن

معاون وزیر صنعت: تولید منجر به افزایش ثروت و کاهش فشار بر مردم‌ خواهد شد

معاون وزیر صمت در همدان گفت: در وزارت صمت مهمترین مسئله، حمایت از تولید است و ما به عنوان دولت در این عرصه نقش تسهیل گر را داریم، پس بایددر این حوزه تلاش کنیم چرا که تلاش ما منجر به تولید ثروت و کاهش فشار بر مردم‌ است.

به گزارش خبرآنلاین از همدان، حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت با حضور در واحد تولیدی پلمپین صنعت گفت: سال‌های گذشته نیز به استان همدان سفر کردم اما تغییری که در استان به لحاظ صنعتی رخ داده قابل مقایسه با گذشته نیست که این مهم نیز در وهله اول مدیون سرمایه گذاران است.

وی با این توضیح که تمام واحدهای صنعتی از نظر ما یک سنگرند چرا که ما در جنگ اقتصادی بوده و کارگران سربازان این جنگ هستند خاطرنشان کرد: وضعیت کشور ما وضعیت خاصی است، ۴۰ سال از انقلاب گذشته و حالا این نهال به درختی تنومند تبدیل شده که مرهون زحمات بخش خصوصی و بخش دولتی به عنوان تسهیل گر امور است.

معاون وزیر صمت با اشاره به اینکه در بسیاری از حوزه‌ها پیشرو هستیم، در برخی حوزه‌ها صادرات بیشتر شده اما در برخی حوزه‌ها نیز وابستگی داشته و مشکلاتی داریم گفت: گاهی در تراز ارزی کشور مشکلاتی رخ می‌دهد که همین مسئله مشکلاتی را ایجاد می‌کند و باید برای رفع آنها اقدام کرد.

وی اظهار داشت: در وزارت صمت مهم‌ترین مسئله، حمایت از تولید است و ما به عنوان دولت در این عرصه نقش تسهیل گر را داریم، پس بایددر این حوزه تلاش کنیم چرا که تلاش ما منجر به تولید ثروت و کاهش فشار بر مردم‌ است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا