کد خبر: 17010021243
صنعت و معدن

معرفی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور به عنوان حوزه برتر وزارت صمت در مجموع امتیاز شاخص‌های عمومی و اختصاصی در سال ۹۹

به گزارش‌روابط‌عمومی‌سازمان‌زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور، این سازمان در ارزیابی عملکرد شاخص‌های عمومی و اختصاصی سال ۹۹ از سوی ستاد جشنواره شهید رجایی به عنوان حوزه برتر وزارت صنعت، معدن و تجارت شناخته و معرفی شد.


شایان ذکر است؛ ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری، هرساله توسط سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب شاخص‌های عمومی و اختصاصی انجام می‌شود و نتایج ضمن ارائه به مراجع ذیربط از جمله ریاست محترم جمهوری و مجلس شورای اسلامی در جشنواره شهید رجایی ارائه خواهد شد.

شاخص‌های عمومی به طور فراگیر طی بخشنامه‌ای هر ساله از جانب سازمان اداری و استخدامی کشور در قالب ۷ محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت مالی، بهبود فضای کسب و کار و ارتقای بهره‌وری، ارتقای سلامت اداری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی و استقرار نظام مدیریت عملکرد به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ می‌شود.

شاخص‌های اختصاصی سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات‌معدنی کشور از جمله شناسایی-پی‌جویی، اکتشاف عمومی و تفصیلی پتانسیل‌های معدنی کشور، تعداد نقشه زمین‌شناسی کاربردی در مقیاس‌های مختلف، تهیه نقشه‌های مهندسی و مخاطرات زمین‌شناختی (زلزله، ریزگرد، سیل، فرونشست، تغییرات اقلیم، دریایی‌و…)، میزان برداشت‌های ژئوفیزیک هوایی، نمونه‌های آنالیز شده و پتانسیل‌یابی و ارزیابی ژئوپارک‌های ایران، به پیشنهاد دستگاه به تصویب سازمان اداری استخدامی کشور می‌رسد.

مستندات شاخص‌های عمومی و اختصاصی در پایان هر سال در سامانه جامع نظام مدیریت عملکرد(تسما) بارگذاری و توسط سازمان اداری و استخدامی کشور مورد پایش و ارزیابی قرار می‌گیرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا