کد خبر: 10020024276
روزنامهعصر انقراض (طنز)

معرفی گونه جدیدی از نامزد انتخاباتی (طنز)

راضیه حسینی

نامزدهای انتخاباتی در دوره‌ها‌ی مختلف به گونه‌های متنوعی تقسیم می‌شدند. گونه‌های قبلی را همگی از نزدیک و دیده و شناخته‌ایم. این بار می‌خواهیم به معرفی گونه جدیدی بپردازیم که گویا خیلی عطش خدمت دارد.

 افراد در این ‌گونه، از تکنیک‌های جدیدی برای رأی آوردن استفاده می‌کنند. آنها متوجه شده‌اند که وعده‌های توخالی، بشقاب‌های توپر و عکس‌های تو‌دل‌برو با ژست‌های مختلف، دیگر تکراری شده و حالا وقت یک نوآوری جدید است، مردم دنبال کار جدید در زمینه تبلیغات هستند و حوصله‌شان از قبلی‌ها سر رفته؛ به همین خاطر به صورت عملی وارد میدان تبلیغات شدند. این گونه، ابداعات بسیار جذاب و جالبی دارند که به عقل هیچ‌کس نمی‌رسید. مثلاً یکی از آنها حاضر شد خاک شهر خودش را توی سرش بریزد و همچنین سرمه چشم کند. البته شیوه‌های دیگری هم در دست بررسی است و هنوز مثال عملی برای‌شان دیده نشده است ولی نگران نباشید، به زودی شاهد رفتن نامزد انتخاباتی تا کمر، توی زباله‌ها و پسماند دپوشده در گوشه جنگل‌های شمال، خوردن آب آلوده جنوب و فرو کردن سر در کیسه‌ای که از هوای آلوده و گرد و خاک شهرهای جنوبی پرشده، رفتن توی دهان گاندو و تلاش برای برداشتن یک سطل آب در سیستان، در آغوش گرفتن مار و عقرب به نشانه همدردی با دانش‌آموزان برخی از مدارس روستایی و … خواهیم بود.

این افراد حاضرند برای به دست آوردن حتی یک رأی، نخ و سوزن به دست بگیرند، تا خود لایه ازن بروند و آن را بدوزند. آنها حاضرند جارو به دست بگیرند و تا شب رأی‌گیری تمام شهر را آب و جارو، زباله‌ها را جمع و حتی تفکیک کنند.

البته امیدواریم این گونه، فردای انتخابات به گونه‌های دیگر نپیوندند و کت و شلوارپوش داخل خودرویی با شیشه‌های دودی از کنار مردم نگذرد. هوس عبور از خط ویژه و ادب کردن سرباز به سرشان نزند؛ همین که کف کفش‌شان با خاک کوچه و خیابان شهرشان آشنا باشد و غریبی نکند کافی است.

مطالب پیشنهادی

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا