کد خبر: 07030029395
روزنامهعصر انقراض (طنز)

منتظر کرونای سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هم باشید (طنز)

راضیه حسینی

پزشکان ژاپنی هشدار دادند ممکن است بازی‌های المپیک توکیو منجر به ایجاد کرونای نوع المپیک شود.

کرونا از گردش در کشورهای مختلف و ول چرخیدن خسته شدهو از بس که خورده و خوابیده دچار اضافه وزن شدید شده است؛ از این رو پزشکان احتمال می‌دهند تصمیم بگیرد به سمت ورزش و آن هم از نوع المپیکی‌اش برود. شاید همه گونه‌های تا به حال شناخته شده در این المپیک شرکت کنند و در نهایت چین با کسب بیشترین مدال طلا اول شود. به نظر می‌رسد کرونا می‌خواهد با حفظ روحیه و سلامت جسمانی تا جایی که می‌تواند با ما رقابت کند. هر چه واکسن بیشتری تولید می‌شود، از آن طرف هم نوع جدیدتری وارد میدان می‌شود. هیچ بعید نیست چند روز دیگر کرونای سیاسی، اقتصادیو اجتماعی هم وارد میدان شود. به نظرتان کدام‌یک قدرت کشندگی بیشتری دارند، کرونای سیاسی قدرت‌مند که کل دنیا توی دستش است، یا بشر سیاست‌مدار؟

کرونا این مدت که روی کره زمین زندگی کرده یک چیز مهم را از بشر یاد گرفته و آن هم این است که به همین راحتی‌ها از موضع قدرت پایین نیاید. این موجود حالا که حسابی دنیا را به استیصال کشانده اسن، می‌خواهد تا جایی که توان دارد، اوضاع را بدتر کند و با هر جهش جدید، کلی به ریش دنیا بخندد. تازه طعم قدرت رفته زیر زبانش و به همین راحتی‌ها ول‌کن قضیه نیست. شاید تا همین چند وقت دیگر کرونای فضانوردی‌ هم از راه برسد و حتی تصمیم بگیرد غیر از زمین به سیارات دیگر هم حکم‌رانی کند.

 امیدواریم تا قبل از آن‌که به سربازان و برده‌های کرونا تبدیل شویم، واکسن‌ها در این نبرد پیروز شوند و دوباره دنیا به حالت طبیعی خودش برگردد و همه چیز خوب و عالی پیش برود، سیاست‌مداران مشغول دروغگویی شوند، قدرت‌های جهانی به کشتار ادامه دهند، بازی پشت‌پردها همچنان ادامه پیدا کند و ما مردم عادی هم پی یک لقمه نان از صبح تا شب بدویم و خوش‌حال باشیم که دیگر نیازی نیست با ماسک به این دویدن ادامه دهیم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا