کد خبر: 21040037237
صنعت و معدن

منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس؛ تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران را آغاز کرد

مراحل تبدیل وضعیت ۳۴ نفر از جامعه شاهد و ایثارگر شاغل در منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس به صورت جدی آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، یکشنبه ۲۰ تیر در نشست با حسن خلج طهرانی مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس، ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات به موقع این مجموعه در راستای اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران، گفت: برخلاف بعضی از دستگاه‌های اجرایی که با توجیه های مختلف بخشنامه ابلاغ شده را اجرا نمی‌کنند، خوشبختانه همکاری و تعامل سازنده منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در تبدیل وضعیت کلیه ایثارگران شاغل خود، قابل تحسین است.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین بنیاد و منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس در ماه‌های گذشته، عنوان کرد: با توجه به اینکه براساس نیاز صنایع استان، تنی چند از فرزندان شاهد و ایثارگر در رشته‌های فنی توسط بنیاد معرفی شدند که هم اکنون در مرحله مصاحبه هستند، انتظار می‌رود همکاری‌ها تداوم بیشتری داشته باشد.
حسن خلج طهرانی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را سعادت بزرگی دانست و گفت: خدا را شاکریم که این افتخار را نصیب ما کرد تا بتوانیم فرایند استخدام کلیه ایثارگرانی که قرارداد مستقیم با این مجموعه دارند را براساس بخشنامه ابلاغ شده، انجام دهیم.
وی خاطرنشان کرد: البته با توجه به جلسه‌ای که طی روزهای آینده با صنایع استان برگزار خواهد شد، در راستای اجرایی کردن بخشنامه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در اسرع وقت، تأکید خواهیم کرد.
گفتنی است؛ در این نشست غلامرضا باقرزاده معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان، قاسم صادقی رئیس اداره اشتغال بنیاد استان و جمعی از معاونان منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس نیز حضور داشتند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا