کد خبر: 250601101887
اخبار شرکت ها

موکب‌های گل‌گهر فردا میزبان عزاداران در اربعین حسینی؛  همه گل‌گهر پای کار اربعین است

شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و برخی شرکت‌های وابسته در برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی در سیرجان، مشارکتی فعال دارند.

گل‌گهر فردا موکب بزرگ خود را با تعداد زیادی غرفه و ارائه خدمات فرهنگی، مذهبی و اجتماعی شامل نمایشگاه عکس روایت محرم، مشاوره، خدمات سلامت، کودک و نوجوان، محیط زیست، کانون هواداران باشگاه ورزشی و… برگزار خواهد کرد.

کتابت احادیث حسینی و دلنوشته‌های اربعین توسط هنرمندان خوشنویس سیرجان و مداحی مداحان اهل بیت(ع)، از دیگر برنامه‌های موکب گل‌گهر است.

آماده سازی مسیر و اکران بیلیبورد‌های مختلف و همچنین پخش زنده این رویداد به همراه ارتباط مستقیم با کربلای معلی از دیگر اقدامات شرکت گل گهر می‌باشد.

همچنین تیم پزشکی و پرستاری بهمراه اتوبوس آمبولانس گل‌گهر و خودروهای امدادی این شرکت نیز در مسیر پیاده روی جنب این موکب مستقر بوده و آماده خدمات رسانی به خیل عظیم جاماندگان اربعین حسینی در سیرجان هستند.

روابط‌عمومی گل‌گهر امشب در بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم شریف سیرجان جهت شرکت در پیاده روی بزرگ اربعین در سیرجان، برای بازدید از موکب و غرفه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی گل‌گهر دعوت به عمل آورد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا