کد خبر: 09030184711
اخبار شرکت ها

رونمایی از نسل سوم آیگپ

گروه توسعه فناوری های هوشمند کیان ایرانیان با محصول شاخص آیگپ، امروز از اولین مرحله ورود به نسل سوم این اپلیکیشن رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، اپلیکیشن تمام خدمات آیگپ در مسیر توسعه و همگام سازی با نمونه های موفق کاربردی و پرطرفدار مشابه در دنیا، اولین گام را در مسیر هوشمند شدن برداشت.

در نسخه جدید آیگپ اتفاقات متفاوتی رخ داده که نسل جدید این اپلیکیشن را از نسخه های قبلی متمایز ساخته است و باید گفت که آیگپ در مسیر هوشمند شدن است.

تغییرات نسخه ۳.۰.۰ به شرح زیر است:

قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن قبل از ارسال
قابلیت تبدیل متن به صوت در پیام‌ها
قابلیت تغییر شماره تلفن
قابلیت انتقال مالکیت کانال و گروه
تغییر و بهینه سازی ساختار بارگذاری (آپلود) فایل‌
تغییر رابط کاربری بخش تنظیمات و نمایه
توسعه ساختار جدید قابلیت جستجو
قابلیت تبدیل پیام‌های صوتی به متن و بالعکس قبل از ارسال

تاکنون پیش آمده است که هنگام چت کردن در پیام رسان ها حوصله‌ تایپ متن را نداشته باشید؟ یا در حال رانندگی  و انجام کاری باشید و امکان تایپ کردن برای شما وجود نداشته باشد؟

حتما در چنین مواقعی با خود گفته اید، اگر می‌توانستید به جای تایپ کردن، صحبت کنید و متن مورد نظرتان به طور خودکار تایپ شوند، بهتر بود.

چنین کاری در پیام رسان ایرانی دیگر آرزو نیست و در نسل سوم آیگپ، از این به بعد می‌توانید به زبان فارسی صحبت کنید و متون به طور خودکار تایپ می‌شوند.

عکس این اتفاق هم در مسیر هوشمندسازی آیگپ رخ می‌دهد به این معنی که کاربران می‌توانند پیام های متنی خود را نیز قبل از ارسال به مخاطب، تبدیل به پیغام صوتی کنند.

لازم به ذکر است این قابلیت در نسخه جدید آیگپ با همکاری شرکت آیپا انجام شده است.

قابلیت تغییر شماره تلفن

اگر کاربر پیام رسان ایرانی آیگپ هستید، از این به بعد می‌توانید شماره تلفن مورد استفاده در این اپلیکیشن را در صورت نیازتغییر دهید.

با وجود تغییر شماره تلفن، تمام اطلاعات همچون اسامی و شماره های ذخیره شده، پیغام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری را با استفاده از ذخیره سازی ابری یا  همانCloud در  این برنامه، حفظ کنید.

به این نکته نیز توجه کنید؛ دوستان شما که در لیست مخاطبین، شماره شما را ذخیره دارند نیز شماره جدید شما را مشاهده خواهند کرد و این شماره جدید در لیست اسامی آنها هم ذخیره خواهد شد مگر اینکه شما آنها را روی اپلیکیشن آیگپ بلاک کرده باشید.

قابلیت انتقال مالکیت کانال و گروه

در گذشته انتقال مالکیت در کانال ها و گروه های آیگپ امکانپذیر نبود اما با بروزرسانی جدید که امروز روانه بازار شد، مدیران گروه ها و کانال‌های آیگپ می توانند مدیرهای اصلی کانال را تغییر دهند و مالکیت کامل را به شخص دیگری انتقال دهند.

این بروزرسانی می تواند در مراودات مختلف تجاری در آیگپ تاثیر مثبت بسیاری داشته باشد و باعث رونق بیشتر کسب و کارها شود و از طرفی خرید و فروش کانال ها و گروه ها را در صورت تغییر مدیر ممکن سازد.

این ویژگی همچنین برای مواقعی که شماره شما به هر دلیلی از دسترس خارج شده است و می‌خواهید شماره جدیدی را به کار گیرید نیز کاربردی است و یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران کانال‌ها و ابرگروه ها که نمی‌توانند مالکیت کانال را تغییر دهند را مرتفع ساخته است.

تغییر و بهینه سازی ساختار بارگذاری (آپلود) فایل‌

آیگپ در مسیر هوشمندسازی تغییر و تحولی اساسی در عملکرد بارگذاری (آپلود) فایل‌ها ایجاد کرده است به این شکل که سرعت آپلود به شکل چشمگیری افزایش یافته است و مشکلات گذشته برای کاربران در دانلود و آپلود فایل‌ها مرتفع شده است.

تغییر رابط کاربری بخش تنظیمات و نمایه

آیگپ در نسخه هوشمند خود که امروز منتشر شد، تغییرات اساسی را در رابط کاربری و نمایه خود داشته است و بهینه سازی صورت گرفته شکل و شمایل این بخش را به طورکلی تغییر داده است. تغییرات اعمال شده، سادگی و دسترسی بهتر را برای قسمت‌های مختلف اپلیکیشن ممکن ساخته است ضمن این که از نظر بصری نیزدر رابط کاربری جدید نسبت به نسخه های قبل تفاوت‌هایی ایجاد شده است.

توسعه ساختار جدید قابلیت جستجو

یکی از مشکلاتی که کاربران آیگپ در گذشته با آن مواجه بودند، ضعف در جستجوی سراسری بود. در نسخه جدید، این مشکل به صورت کامل برطرف شده وکاربران می‌توانند از طریق نام، کانال یا گروه  مورد نظر خود را شناسایی کنند.

بهبود جستجوی سراسری یکی از بهبودهای چشمگیر در نسخه جدید آیگپ است. که در نسخه های آتی این قابلیت در فهرست محتوایی نیز توسعه پیدا خواهد کرد.

علاقه‌مندان برای نصب و یا بروزرسانی آیگپ کافی است که عدد ۱ را به شماره ۱۰۰۰۴۴۲۷ ارسال کنند و یا برای دانلود و نصب این اپلیکیشن ایرانی از طریق مارکت‌های داخلی اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا