کد خبر: 050702139022
اخبار شرکت هااقتصادانرژیتولید و بازرگانی

نقش محوری شرکت ملی نفت ایران در شکوفایی اقتصادی کشور

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) با تاکید بر اهمیت توسعه اقتصادی، از نقش محوری شرکت ملی نفت ایران در شکوفایی اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: موفقیت در این حوزه، ضامن پیروزی علیه دشمنان نظام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سرلشگر پاسدار مصطفی ایزدی در آیین گرامیداشت و تجلیل از آزادگان و رزمندگان غیور هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن به این قطعیت رسیده که در جبهه نظامی نمی تواند در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کند بنابراین تلاش دارد تا با تضعیف سرمایه های اجتماعی، اهداف شوم خود را محقق سازد.

وی ادامه داد: دشمن در پیشبرد راهبردهای خود، تکیه بر دو محور جنگ نرم و تحریم ها را در پیش گرفته است که در مورد اول بنابر فرموده مقام معظم رهبری لازم است تا با جهاد تبیین، اثر حملات آن ها را خنثی سازیم و در جنگ تحریم ها نیز با ارتقای شاخص های اقتصادی، موقعیت خود را تحکیم بخشیم.

سرلشگر ایزدی افزود: استفاده بهینه شرکت ملی نفت ایران از ظرفیت های موجود و موفقیت های اخیر این شرکت در بالابردن شاخص های اقتصادی، ضامن پیروزی کشورمان علیه دشمنان است.

وی در ادامه به نقش محوری شرکت ملی نفت ایران در مبارزات ملت ایران و جنگ تحمیلی اشاره کرد و افزود: شرکت ملی نفت ایران در حافظه تاریخی استقامت ملت ایران نقش برجسته ای دارد و شهیدان ارزشمندی را تقدیم کرده است.

سرلشگر ایزدی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، آموزه های متعددی را در خود نهفته دارد و این آموزه ها در دوران دفاع مقدس به بیشترین شکل ممکن مجال تحقق یافته اند.

وی ادامه داد: به گفته یک اندیشمند غربی، انقلاب اسلامی، معنویت را با سیاست تلفیق کرده است و علت دشمنی شرق و غرب با نظام جمهوری اسلامی نیز آن است که انقلاب اسلامی، اندیشه غربی را به چالش کشیده است.

سرلشکر مرتضی صفاری، معاون نظارت و ارزیابی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: امروز فرصتی است تا ضمن یادآوری فداکاری های مردم عزیز و آگاه ایران اسلامی، از تلاش های جهادگران، رزمندگان، نیروهای ارتش و سپاه و تمام کسانی در پیشبرد انقلاب اسلامی ایران نقش داشته اند، قدردانی کنیم.

وی با اشاره به دوران هشت ساله دفاع مقدس و مجاهدت و فداکارهای رزمندگان یادآور شد: ایران در شرایطی کاملا نابرابر و با وجود تحریم های همه جانبه در مقابل دشمن ایستادگی کرد که از سوی شرق و غرب به صورت همه جانبه حمایت می شد و از توان تسلیحاتی و تجهیزات بالایی برخوردار بود اما با عنایت خدا ایران توانست با اتحاد و همبستگی و یکپارچگی در این سال ها مقاومت کند.

سرلشکر صفاری ضمن قدردانی از مردم آگاه و سربازان گمراه نظام افزود: نیروهای مسلح کشور به دنیا ثابت کردند که لحظه‌ای در دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب کوتاه نخواهند آمد و باصلابت مدافع آرمان‌های نظام هستند.

وی در پایان ضمن اشاره به دستاوردهای حاصل از دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که به همت و تلاش همه مردم، سازمان ها و مسولان کسب شده، قدرت امنیت داخلی و یا ثبات سیاسی و همچنین قدرت بازدارندگی نظام از مهمترین این دستاوردها برشمرد.

براساس این گزارش، آیین گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور محسن خجسته مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، عبدالحسین بیات، هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، وحیدرضا زیدی‌فرد، معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری، عظیم شیراوند، رئیس سازمان حراست صنعت نفت، محمدصادق جوکار، رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی، فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدهای نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا (ص) و جمعی از مدیران و کارکنان صنعت نفت در سالن همایش‌های بین‌المللی شرکت ملی نفت ایران (کوشک) برگزار شد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا