کد خبر: 060503167545
اخبار شرکت هاتولید و بازرگانیصنعت و معدن

هامکس ۱۴۰۳ از ۱۹ تا ۲۱ مرداد برگزار می‌شود

بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳از ۱۹ مردادماه آغاز بکار خواهد کرد و تا ۲۱ این ماه پذیرای حضور تجار و صنعتگران و علاقمندان به صنعت لوازم خانگی داخلی و خارجی خواهد بود.

به گزارش اهام ایران این نمایشگاه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در تاریخ مورد اشاره افتتاح خواهد شد.

هامکس۱۴۰۳ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار و ربان افتتاح آن با حضور بزرگان صنعت لوازم خانگی، اعضای انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و مسئولان شرکت تابناک توسعه فیدار به عنوان مجری برگزاری این رویداد بین‌المللی بریده خواهد شد.

با توجه به محوریت بیست‌و‌سومین نمایشگاه هامکس ۲۰۲۴ که با حضور گروه‌های کالایی انرژی‌بر در تهران برگزار می‌شود، انجمن ملی صنایع لوازم خانگی ایران و شرکت تابناک توسعه فیداردر نظر دارند تا با انتقال تجربیات و دانش فنی میان تولیدکنندگان حاضر در این نمایشگاه زمینه جهانی شدن صنعت لوازم خانگی کشور را بیش از گذشته فراهم اورند.

بیست وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی (هامکس ۱۴۰۳) در مساحتی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع و با حضور بیش از ۳۰۰ خارجی و داخلی در گروه کالایی لوازم خانگی انرژی‌بر (لوازم برقی و گازی و قطعه‌سازان) طی چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا