کد خبر: 26040037981
روزنامهعصر انقراض (طنز)

هر کی ناراضیه دهنشو کاگل می‌گیریم(طنز)

راضیه حسینی

نمکی: «اکثر مردم از روند واکسیناسیون کرونا راضی هستند.»

اصلاً گُل خورده هر کسی که از روند واکسیناسیون کرونا راضی نباشد. گِل تمام رودهای خشک‌شده خوزستان توی دهان آن کسی که ناراضی است. اکثر مردم از روند واکسیناسون طوری رضایت دارند که به ارمنستان سفر می‌کنند تا به مردم بیچاره آنجا کمی دلداری بدهند و بگویند نگران نباشید به‌زودی به شما هم واکسن می‌دهیم تا از این فلاکت دربیایید و مثل ما ایرانی‌ها از زندگی و سفر لذت ببرید.

افرادی که مدام غر می‌زنند و از روند واکسیناسیون کرونا ناراضی‌اند، یک سری چیزفیوز هستند که اصلاً فرق واکسن و آمپول ب‌کمپلکس را تشخیص نمی‌دهند و فکر می‌کنند تزریق واکسن به همین راحتی‌هاست.

 بعضی از مردم که اتفاقاً در اقلیت‌اند همیشه از همه چیز می‌نالند. مثلاً همین وضع آب در خوزستان؛ نه‌تنها اکثر مردم، بلکه تمام جانواران هم از روند آب‌رسانی راضی‌اند. حتی بعضی‌ها درخواست کرده‌اند آب باقیمانده در این استان را به کشورهایی که  کمبود آب دارند، صادر کنند. ولی عده‌ای شروع کرده‌اند به شلوغ‌کاری که حیوانات دارند می‌میرند و مردم آب ندارند. نمی‌دانیم چرا فکر می‌کنند مرگ و زندگی حیوانات و حتی مردم، دست مسئولان است؟ مسئول هم بنده‌ای است از بندگان خدا و تنها کاری که از دستش برمی‌آید دعا و راز و نیاز به درگاه پروردگار برای حل مشکلات مردم است.

ما نه‌تنها از روند واکسن و وفورآب، بلکه از توزیع برق هم کاملاً راضی هستیم. فقط تعداد کمی شروع کردند به سیاه‌نمایی و اینکه بیمارستان‌ها برق ندارند و خطر مرگ بعضی از بیماران را که با دستگاه نفس می‎کشند، تهدید می‌کند، مردم در آسانسورها گیر کردند و مشکلات زیادی برایشان به وجود آمد و… این‌ها همه دروغ محض است. اکثر مردم از رفتن برق و گیر کردن در آسانسور راضی بودند، کلی هم ذوق کردند و هیجان‌زده شدند.

اکثر ما از همه چیز، حتی قیمت گوشت، مرغ و کلاً مواد خوراکی هم راضی هستیم و وقتی می‌توانیم طوری خرید کنیم که نگران اضافه‌وزن، کلسترول و چربی خون نشویم از مسئولان متشکریم.

اصلاً من بعد از این هرکسی ناراضی بود «اکثر مردم» دهنشو کاگل می‌گیرن که دیگه از این غلط‌ها نکند. شما مسئولان آسوده بخوابید که ما بیداریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا