کد خبر: 02040034025
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

همکاری دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی

دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی با امضای تفاهم‌نامه، همکاری خود را آغاز کردند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، این تفاهم‌نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر جامعه، کمک به ترویج فرهنگ تعاون و همیاری در کشور همچنین توسعه همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها به امضای محمدحسین حسین‌زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی رسید.

حسین‌زاده در این مراسم با اشاره به فعالیت‌های که در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت صورت گرفته است، گفت: یکی از اهداف اصلی شبکه توسعه اجتماعی رسالت، بهبود سبک زندگی با بکارگیری سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض‌الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.

در ادامه رئیس بسیج سازندگی گروه‌های جهادی و صندوق‌های قرض‌الحسنه مردم‌یار اشتغال‌زا را دو بازوی توانمند این سازمان عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا مأموریت محرومیت‌زدایی را در کشور انجام دهد.

زهرایی افزود: پروژه‌های محرومیت‌زدایی کوچک در مناطق مختلف از جمله اهداف این سازمان است و امیدواریم با آغاز این همکاری مشترک و در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت در راستای توانمندسازی و رفع محرومیت‌ها گام برداریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا