کد خبر: 031001113974
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

همگامی بانک ایران زمین با صنایع

به منظور بازدید از شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری و دیدار با کارکنان شاغل در منطقه، معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی با هیئت همراه به این استان ها سفر کردند.

به گزارش روابط عمومی؛ در این دیدار که با حضور مسعود مهرداد فر معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی، محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استان ها، مدیر امور اعتبارات و رئیس اداره نظارت بر اعتبارات مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری از شعب این استان ها بازدید و با کارکنان دیدار کردند.

در ادامه سفر ۳ روزه مدیران ارشد بانک به استان اصفهان، همایش بررسی عملکرد شعب منطقه با حضور روسای شعب برگزار شد و در این همایش معاون اعتبارات و بانکداری شرکتی خدمت رسانی و رفع نیاز مشتریان را اولویت اصلی بانک دانست و اضافه کرد: احترام و تکریم مهم‌ترین مطالبه مشتریان است و باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود بانک برای جلب رضایت آنها استفاده و خدمات و محصولات متناسب با درخواست و نیازهای آنها را عرضه کرد.

مهردادفر مشتریان را به دو گروه دانش محور و دارایی محور تقسیم کرد و گفت: رؤسای شعب جهت بازاریابی باید شرکت هایی را انتخاب کنند که از ریسک اعتباری کم برخوردار باشند و در اولویت قرار دهند تا از ایجاد مطالبات برای بانک جلوگیری کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا