کد خبر: 19119915127
اخبار شرکت ها

کارآفرینی و افزایش تولید پیشگامان عصر ارتباطات در سال جهش تولید

مدیرعامل شرکت پیشگامان عصر ارتباطات کارآفرینی و تولید محصولات بروز و با کیفیت را از اولویت های این شرکت تعاونی دانست.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، مدیرعامل شرکت تعاونی تولیدی پیشگامان عصر ارتباطات به مناسبت ۱۴ سالگی این شرکت از افزایش نیروی کار، تولید و به روز رسانی محصولات شرکت در سال جاری خبر داد.

هادی خبیری پور هدف از تاسیس پیشگامان عصر ارتباطات را بررسی و نیاز سنجی بازار، ارائه سبد کالا از قابلیت‌های متنوع و به هم وابسته حوزه الکترونیک و تبدیل شرکت به یک مجموعه دانش بنیان و معتبر بین‌المللی خواند و افزود: پیشگامان عصر ارتباطات در ادامه روند تولید محصولات داخلی موفق به تولید نسل جدید ساعت های حضور و غیاب، تریبون قابل حمل، لامپ، چراغ و پروژکتورهای روشنایی شده است.

مدیرعامل پیشگامان عصر ارتباطات اخذ تاییدیه توانیر در خصوص محصولات چراغ های ال ای دی خیابانی و نصب این چراغها در استان های تهران، یزد، مشهد، کرمان، خوزستان و قم و همچنین کارآفرینی برای ۵۰ نیروی کار جدید را از مهمترین فعالیت های این شرکت دانست.

وی در پایان افزود: این شرکت توانسته است در شرایط اقتصادی موجود به دلیل بیماری کرونا که بسیاری از شرکت ها را با مشکل عدیده موجه کرده است، ضمن افزایش تولید و اشتغال، اهتمام ویژه ای نیز به سلامت پرسنل خود داشته باشد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا