کد خبر: 14080053078
اخبار شرکت هابانک و بیمه

واریز منافع حاصل از سرمایه‌گذاری بیمه‌های زندگی پس‌اندازی ایران به حساب بیمه‌گزاران

مدیرکل بیمه‌های اشخاص بیمه ایران، در راستای شفاف‌سازی عملیات بیمه‌ای و حفظ حقوق بیمه‌گزاران خود، با صدور بخشنامه به تمامی واحدهای اجرایی اعلام کرد که میزان بازدهی (سود قطعی) سرمایه‌گذاری‌های انجام‌شده از محل ذخایر ریاضی بیمه‌نامه‌های زندگی در سال‌های ۱۳۹۳لغایت ۱۳۹۹به عنوان مشارکت در منافع در بیمه‌نامه‌ها منظور شده است.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه ایران، فاطمه برهمن درخصوص اطلاع‌رسانی به بیمه‌گزاران نیز اظهارکرد: برای هر یک از بیمه‌گزاران بیمه‌نامه‌های عمر که بیمه‌نامه آنها پس از تاریخ ۹۱/۱۲/۱ صادر شده باشد، پیامکی برای اطلاع‌رسانی میزان مبلغ مشارکت در منافع محاسبه شده، ارسال خواهد شد.

با توجه به اینکه شماره تلفن همراه بیمه‌گزارانی که بیمه‌نامه‌های عمر آنان پیش از تاریخ ۹۱/۱۲/۱ صادرشده، در پایگاه اطلاعاتی این شرکت وجود ندارد یا صحیح نیست، این دسته از بیمه‌گزاران باید برای اطلاع از میزان مبلغ مشارکت در منافع بیمه‌نامه‌های خود به دفاتر نمایندگان صادرکننده همان بیمه‌نامه مراجعه کنند.

او خاطر نشان کرد: بیمه‌گزاران می‌توانند برای مشاهده مشارکت در منافع افزوده شده به بیمه‌نامه خود، به سامانه «بیمه ایران من» به نشانی https://my.iraninsurance.ir با استفاده از کد ملی و شماره همراه خود وارد شده و آخرین وضع ارزش بازخرید بیمه‌نامه خود را با احتساب مشارکت در منافع تخصیص‌یافته، مشاهده کنند.

همچنین ذی‌نفعان آن دسته از بیمه‌نامه‌های عمر انفرادی پس‌اندازی که طی سال‌های ۱۳۹۳تا ۱۳۹۹بیمه‌نامه آنان خاتمه یافته، بازخرید شده یا به علت فوت بیمه‌شده از شرکت سهامی بیمه ایران خسارت دریافت نکرده باشند، می‌توانند با مراجعه به هر یک از شعب و واحدهای اجرایی سراسر کشور، به دریافت مبلغ مشارکت در منافع خود اقدام کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا