کد خبر: 21110068968
اخبار شرکت ها

پتروشیمی خوزستان نمونه‌ای از یک پایین دست موفق است

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در اولین بازدید خود از مجتمع‌ها و طرح‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در سفری دو روزه به ماهشهر رفت.

به گزارش روابط عمومی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری در بدو ورود به ماهشهر اولین بازدید خود را به پتروشیمی خوزستان، اختصاص داد.

در این بازدید مدیرعامل پتروشیمی خوزستان با بیان اینکه این مجتمع به عنوان تنها تولید کننده رزین اپوکسی و پلی کربنات در کشور محسوب می‌شود، امروز در حالی گریدهای مختلفی تولید می‌کند که تا پیش از سال ۹۷ فقط یک گرید پلی کربنات تولید می‌کرد و شرکتی ضررده بود.

رضا صالح احمدی از تولید گرید جدید این پتروشیمی در صنایع غذایی و همچنین پزشکی خبر داد و گفت: به زودی گریدی که در تولید فیلترهای دیالیز و همچنین لوازم خانگی در صنعت غذایی استفاده می‌شود، با اخذ مجوزهای لازم رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه واحد پژوهش این پتروشیمی به طور مرتب در حال تولید گریدهای جدید است، گفت: بسیاری از موفقیت‌های کسب شده ما ناشی از سرمایه‌گذاری روی نیروی انسانی است و نتیجه آن تنوع در محصول و رسیدن به نقطه‌ای است که در سال ۱۳۹۹، این پتروشیمی ۳۰۰ میلیارد تومان سود داشت و در پایان سال ۱۴۰۰ انشاالله‌ این شرکت زیان انباشته نخواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با تحسین اقدامات انجام شده در پتروشیمی خوزستان برای تولید گریدهای جدید از تقدیر و تشویق ویژه همه دست اندرکاران این موفقیت‌ها خبر داد.

علی عسکری، پتروشیمی خوزستان را نمونه‌ای از یک پایین دست موفق دانست و خواستار تنوع محصول بیشتر، تولید گرید رنگ‌ دریایی و بزرگ شدن سایز پتروشیمی خوزستان با ایجاد پایین دستی‌ها دیگر و همچنین ارائه طرح برای تولید خوراک این پتروشیمی در داخل کشور شد.
در ادامه علی عسکری و هیات همراه از پتروشیمی خوزستان بازدید کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا