کد خبر: 230403166038
اخبار شرکت هاانرژیتولید و بازرگانی

پتروشیمی کارون، شرکت پیشرو در به اشتراک‌گذاری آموزه‌های حوزه پدافند شیمیایی و تولید ایمن

نهمین همایش ملی پدافند شیمیایی با شعار پدافند شیمیایی، تولید ایمن، فناوری‌های نوین در مرکز پژوهشگاه صنعت نفت افتتاح شد.

عصراقتصاد: به گزارش روابط عمومی پتروشیمی کارون، در آغاز این مراسم دکتر مهدی نظری مشاور فنی مدیرعامل پتروشیمی کارون گفت: علیرغم اینکه پتروشیمی کارون یکی از پر مخاطره‌ترین شرکتهای پتروشیمی در کشور و خاورمیانه است به لطف خداوند و با استقرار استاندارد‌ها و توانمندسازی تیم‌های مدیریت بحران امروز کارگروه‌های تخصصی تشکیل و دوره‌های آموزشی تخصصی برگزار و این مجتمع به یکی از الگوهای پیشرو در پدافند شیمیایی، تولید ایمن و پایدار با دانش و فناوری‌های نوین تبدیل شده است.

در ادامه این مراسم رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تنی چند از مقامات کشوری در حوزه‌های پدافند شیمیایی سخنرانی کردند.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خانواده‌های مغزز شهدا و تنی چند از جانبازان شیمیایی، از مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون بعنوان مدیر برگزیده حوزه‌ی مدیریت بحران بدلیل راه اندازی و نگهداشت صنعت پر خطر ایزوسیانات کشور و قطع وابستگی به خارج و همچنین اولین پتروشیمی دانش بنیان کشور و ثبت اولین لایسنس ایرانی صنایع پتروشیمی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.

همچنین از مهندس امیرحسن فرجادنیا رئیس HSE شرکت پتروشیمی کارون به عنوان مدیر فعال برگزیده در ساماندهی و توانمندسازی تیم‌های مدیریت شرایط اضطراری و مدیریت بحران با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

گفتنی است این همایش با برگزاری پنل‌های تخصصی تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پژوهشگاه صنعت نفت ادامه دارد و پتروشیمی کارون با مشارکت شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران ارائه دهنده پنل تخصصی درس آموزی از حوادث شیمیایی است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا