کد خبر: 15040036459
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت تسهیلات «سپهر سلامت» به ۶۷هزار نفر از کادر درمان از سوی بانک صادرات

بانک صادرات به منظور پشتیبانی از کادر درمان و کمک به کاهش پیامدهای شیوع بیماری کرونا از آغاز طرح «سپهر سلامت» در خرداد سال گذشته تا پایان خرداد سال جاری به ۶۷هزار نفر از تلاشگران کادر درمان کشور بیش از ۶۵هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، به منظور قدردانی از زحمات جامعه پزشکی و شبکه درمان کشور در دوره مبارزه با کرونا، طرح ویژه اعتباری جامعه درمانی را در قالب طرح «سپهر سلامت» از سال گذشته ارائه کرده که بر اساس آن پزشکان تا سقف دو میلیارد ریال و پرستاران و سایر کادر درمانی تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات مرابحه دریافت خواهند کرد.

مدت بازپرداخت این تسهیلات که بدون لحاظ کردن شرط معدل حساب متقاضی پرداخت می‌شود، حداکثر ۶٠ماهه بوده و کادر درمانی کشور می‌توانند در صورت تمایل و اعلام دانشگاه‌های علوم پزشکی و بیمارستان‌ها، از ضمانت آنها برای دریافت این تسهیلات استفاده کنند.

کادر درمان استان تهران با بهره‌مندی از بیش از ۱۱هزار فقره تسهیلات بانک صادرات در قالب این طرح در رتبه اول و استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، همدان، اصفهان، گیلان و فارس به ترتیب تا رتبه‌ دهم را به خود اختصاص داده‌اند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا