کد خبر: 05060043586
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت سود سهامداران شرکت‌های «گلتاش» و «پاکشو» در شعب بانک صادرات

بانک صادرات طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد تمامی سهامداران شرکت‌های «گلتاش» با نماد «شگل» و «گروه صنعتی پاکشو» با نماد «پاکشو» می‌توانند برای دریافت سود سهام خود به شعب بانک صادرات در سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات، سود سهام شرکت گلتاش در سال مالی منتهی به ٣٠آذر ٩٩، از روز سه‌شنبه دوم شهریور ١۴٠٠به مدت یک سال و سود سهام شرکت گروه صنعتی پاکشو در سال مالی منتهی به ٢٩اسفند ١٣٩٩از روز چهارشنبه ٢٠ مرداد ١۴٠٠در شعب بانک صادرات ایران قابل دریافت است.

در این اطلاعیه از سهامداران شرکت‌های گلتاش و گروه صنعتی پاکشو خواسته شده ضمن مراجعه حضوری به شعب بانک صادرات در سراسر کشور، با ارائه اصل کارت ملی یا شناسنامه و کد سهامداری (کد بورسی) به دریافت نقدی یا واریز آن به حساب‌های سپهری خود اقدام کنند.

علاوه بر این، پرداخت سود سهام افراد کمتر از ١٨سال، پس از احراز هویت کامل و دریافت کپی شناسنامه، صرفاً به ولی (پدر) بلامانع خواهد بود.

پرداخت سود سهام به نماینده قانونی سهامدار تنها با ارائه وکالت‌نامه رسمی معتبر به همراه اصل کارت ملی یا شناسنامه، گواهی نقل و انتقال سپرده سهام سازمان بورس و یا اعلام شفاهی کد بورسی سهامدار امکان‌پذیر است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا