کد خبر: 05020023650
بانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۳۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات در دستور کار بانک صنعت و معدن

مدیرعامل بانک صنعت و معدن پرداخت ۳۲۰هزار میلیارد ریال تسهیلات را از اهم سیاست‌های اعتباری این بانک در راستای محقق کردن شعار سال دانست و اعلام کرد تمرکز انجام عملیات، ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات بانک صنعت و معدن در سال ۱۴۰۰بر شرکت‌های دانش‌بنیان، صادرات‌گرا و فن‌آور خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، حسین مهری افزود: تامین مالی حداقل ۴هزار میلیارد ریال از بازار سرمایه و ارزیابی و تعریف سقف اعتباری برای شرکت‌های برگزیده از ۵۰۰شرکت برتر سازمان بورس را امسال در برنامه کاری خود داریم.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن، افزایش نسبت درآمدهای کارمزدی به کل درآمدها به ۲۰درصد را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات اساسی این بانک دانست و افزود: توسعه خدماتی همچون صدور ضمانت‌نامه‌های مختلف، گشایش اعتبارات اسنادی و خدمات غیر حضوری بانکداری خرد را در دستور کار داریم و از تمامی شعب این بانک انتظار داریم در اسرع وقت پاسخگوی نیازهای بانکی و مالی مشتریان باشند و در خصوص سامانه‌ها و خدمات غیر حضوریی که برای رفاه حال مشتریان گرامی در ایام شیوع ویروس کرونا طراحی و اجرا شده‌اند، اطلاع‌رسانی مناسب داشته باشند.

مهری گفت: در راستای برنامه‌های این بانک برای استقرار کامل بانکداری دیجیتال در سال جاری حداقل از ۵خدمت جدید در حوزه بانکداری دیجیتال، رونمایی خواهیم کرد.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا