کد خبر: 03030028717
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۸ میلیارد ریال خسارت آتش‌سوزی از سوی بیمه پاسارگاد

بیمه پاسارگاد در شعبه اصفهان در کوتاه‌ترین زمان ممکن خسارت شرکت راه‌اندود ماکان را که به‌علت حادثه آتش‌سوزی در اثر انفجار مخزن محصول متحمل خسارت شده بود، به مبلغ ۸میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال پرداخت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه پاسارگاد، رضا زیارتی مدیر منطقه اصفهان بیان کرد: شرکت راه‌اندود ماکان که در زمینه تولید قیر مظروف و فله فعالیت دارد، در تاریخ ۲۷دی ۱۳۹۹در اثر انفجار مخزن محصول دچار حادثه شد.

با اعلام گزارش حادثه از محل بیمه‌نامه آتش‌سوزی این شرکت، نزد شعبه اصفهان بازدید اولیه خسارت و ارزیابی‌های لازم در همان تاریخ صورت گرفت.

مدیر منطقه ۳بیمه پاسارگاد افزود: مرحله اول مبلغ خسارت تعیین‌شده به‌صورت علی‌الحساب در کوتاه‌ترین زمان ممکن از سوی بیمه پاسارگاد پرداخت شد و همچنین مرحله دوم پس از ارائه گزارش تکمیلی از سوی کارشناس ارزیاب بیمه مرکزی و پیشنهاد معاونت فنی و تأیید مدیرعامل به بیمه‌گزار تقدیم شد.

با توجه به روند پرونده و مراحل رسیدگی به این خسارت در نهایت پس از تایید هیأت مدیره، الباقی مبلغ خسارت به بیمه‌گزار زیان‌دیده در اولین ماه سال جاری پرداخت شد.

شرکت راه‌اندود ماکان، تنها با مبلغ حق بیمه ۷۵۰میلیون و ۸۵هزار ریال بیمه‌نامه آتش‌سوزی خود را خریداری کرده بود که این بیمه‌نامه در سال جاری نیز تمدید شده است.

همچنین این شرکت تعهدات بیمه‌نامه‌های مربوطه را در رشته‌های آتش‌سوزی، مسئولیت و باربری نزد بیمه پاسارگاد سپرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا