کد خبر: 11110067649
اخبار شرکت هابازارها و خدمات مالیبانک و بیمهروزنامه

پرداخت ۹۸ درصد تسهیلات بانک رسالت با اعتبارسنجی

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت که ۹۸درصد تسهیلات در این بانک با اعتبارسنجی متقاضیان در سامانه مرآت پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط‌عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین‌زاده، تعداد تسهیلات پرداختی در این بانک را از ابتدای سال جاری تا پایان دی بیش از ۷۳۵هزار فقره عنوان کرد و افزود: میانگین رقم پرداختی این تسهیلات حدود ۳۵میلیون تومان است.

او با بیان اینکه روزانه حدود ۱۰هزار درخواست تسهیلات در این بانک از طریق اینترنت بانک و همراه بانک رسالت ثبت می‌شود، اظهارکرد: سعی ما بر این است در کوتاهترین زمان پاسخگوی مشتریان باشیم و به اکثر این درخواست‌ها در همان روز پاسخ داده خواهد شد.

حسین‌زاده با بیان ارزیابی مشتریان در سامانه اعتبارسنجی مرآت گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت با هدف تسهیل و ساده‌سازی فرایند پرداخت تسهیلات به متقاضیان، این سامانه را از سال ۹۷ در اختیار گرفته است.

او به اعتبارسنجی فردی و گروهی برای اشخاص حقیقی و حقوقی اشاره کرد و افزود: مشتریان این بانک می‌توانند با مراجعه به سایت مرآت به آدرس www.imerat.ir و بارگذاری اطلاعات ومستندات شخصی، درخواست خود را ثبت کنند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت با تاکید بر اینکه حدود ۹۹درصد تسهیلات این بانک به صورت غیرحضوری پرداخت می‌شود، یادآور شد: هدف ما سهولت در پرداخت تسهیلات خرد قرض‌الحسنه به مشتریان است.

او به پرداخت تسهیلات تا آخرین روزکاری سال ۱۴۰۰ در این بانک تاکید کرد و اظهارکرد: ما بانکی بدون شعبه هستیم و بدون محدودیت زمانی و مکانی امکان ارائه خدمات به مشتریان را داریم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا