کد خبر: 15120073013
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

پرواز بوشهر- دبی پس از ۳ سال وقفه از سرگرفته شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اعلام کرد که خط هوایی مسیر بوشهر – دوبی شنبه‌ شب با انجام نخستین پرواز فعالیت خود را پس از ۳ سال وقفه از سرگرفت.

علی باستین دیروز در گفت‌وگو با ایرنا افزود:  برای تحقق این مهم پیگیری‌ و رایزنی‌هایی از ۲ ماه پیش انجام شد که با همراهی مدیران ذی‌ربط نخستین پرواز شنبه گذشته مقصد دوبی انجام شد.

 او بیان کرد: برقراری دوباره این پرواز گامی ارزشمند در راستای توسعه مراودات تجاری ایران و امارات محسوب می‌شود که باید این ظرفیت بخوبی مورد استفاده قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر ادامه داد: از سرگیری پرواز مسیر بوشهر – دوبی و بالعکس به عنوان مطالبه‌ای مهم برای دانشجویان و تجار بود و بدون تردید تقویت و توسعه مناسبات تجاری، بازرگانی و گردشگری را فراهم می‌کند.

باستین یادآور شد: پرواز بوشهر – دوبی و بالعکس ۲ روز در هفته در روزهای شنبه و پنجشنبه با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ و ظرفیت ۱۴۰ مسافر انجام می‌شود که امیدواریم با استقبال خوب هم‌استانی‌ها مواجه شود.

او با قدردانی از همراهی موثر استاندار و دستگاه‌های ذی‌ربط عنوان کرد: پیگیری‌هایی نیز برای راه‌اندازی خط هوایی بوشهر – دوحه و خطوط کشتیرانی بوشهر به قطر انجام شده که جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا