کد خبر: 01119913024
بانک و بیمه

پشتیبانی ۲۴ساعته در مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت

سلطانی رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه رسالت، فرزانه معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و کلهری سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت بازدید کردند.

تصویر مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت در حاشیه این بازدید گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، افزود: در حال حاضر ماهیانه بیش از ۲۰۰هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

وی با بیان اینکه در روزهای آتی ساختمان جدید مرکز امداد مشتریان افتتاح می شود، اظهارداشت: بدون شک بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان تنها بانک بدون شعبه کشور بزرگترین مرکز امداد مشتریان در سطح کشور را در اختیار خواهد داشت.

دعاگویی همچنین به تشریح فعالیت بخش های مختلف مرکز امداد مشتریان همچون crm، کاشف، انتقادات و پیشنهادات، نظرسنجی و افکارسنجی و…پرداخت.

در پایان این بازدید معاون رسیدگی به تقاضاها و شکایات بانک مرکزی و سربازرس اداره نظارت بر بانک ها از روند فعالیت متمرکز و پاسخگویی آنلاین مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت ابراز رضایت کردند.

حذف یک میلیون تردد درون شهری با نخستین بانک دیجیتال ایران

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بانک قرض الحسنه رسالت بیش از یک میلیون تردد درون شهری را کاهش داده است.

تصویربه گزارش روابط عمومی، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، گفت: در حال حاضر ماهیانه بیش از ۲۰۰هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال افزود: با شیوع کرونا اهمیت این مهم بیش از پیش در ارائه خدمات بانکی نمود پیدا کرد. به طور مثال فقط با راهنمایی کارشناسان مرکز امداد مشتریان از ابتدای شیوع این ویروس بیش از یک میلیون تردد درون شهری مشتریان حذف و خدمات در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری ارائه شد.

مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس ۰۲۱۴۷۴۷به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.

پارالمپیکی ها خدمات قرض الحسنه می گیرند

بانک قرض الحسنه رسالت به پارالمپیکی ها خدمات و تسهیلات قرض الحسنه می دهد.

تصویربه گزارش روابط عمومی، محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت و محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در نشستی که در محل سالن جلسات این کمیته برگزار شد، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

موضوع این تفاهم نامه که در راستای احیا و توسعه سنت الهی و پسندیده قرض الحسنه همچنین به منظور ارائه تسهیلات قرض الحسنه منعقد شده، افتتاح حساب توسط کمیته نزد بانک و ارائه خدمات بانکی از جمله اعطای تسهیلات  به افراد معرفی شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک و بر اساس مفاد تفاهم نامه و ضوابط و مقررات بانک است.

گفتنی است بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور خدمات خود را به صورت غیرحضوری ارائه می کند و پارالمپیکی ها می توانند خدمات خود را درهر زمان و مکانی در بستر اینترنت دریافت کنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا