کد خبر: 10020180420
اخبار شرکت ها

پیام تسلیت علی عسگری به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده

علی عسگری، مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس در پی درگذشت نادر طالب زاده، تهیه کننده، مستندساز، کارگردان، نویسنده و پژوهشگر کشورمان پیام تسلیتی منتشر کرد.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

جبهه فرهنگی و رسـانه ای انقلاب و مقاومت، در سوگ یکی از چهره های مردمی و دلسوز نشست.

بدون شک هجران ناباورانه “زنده یاد نـادر طالـب زاده” تهیه کننده، مستندساز، کارگردان، نویسنده و پژوهشگر شهیر و انقلابی -که به حرکت رسانه‌ای جبهه مقاومت در رقابت‌های سهمگین رسانه‌ای دنیای امروز معنای دیگر بخشید- غمی جانکاه و فراموش ناشدنی است.

تلاش های مجاهدانه و خستگی ناپذیر این چهره خوشنام و خدوم عرصه فرهنگ و رسانه در جهاد تبیین و نشر ارزش ها و آرمان های والای اسلام و انقلاب محدود به مرزهای جغرافیایی ایران نبود و نام نیک و سبک و مکتب متفاوتش، بیت الغزل همه‌ی پیکارهای رسانه ای جبهه مقاومت است.

این چهره فعال و با دغدغه، علاوه بر تهیه مستند های فاخر و تشکیل گروه‌های اندیشه ورز، با تربیت نیروهای جوان، متعهد و انقلابی خدمت شایانی به نظام و انقلاب کرد و هیچگاه خدمات صادقانه و ماندگارش از اذهان پاک نخواهد شد.

اینجانب این ضایعه اسفناک را به جامعه رسانه‌ای و فرهنگی کشور، جبهه فرهنگی انقلاب، دوستداران “زنده یاد طالب زاده” و بازماندگان معزز تسلیت عرض می نمایم و برای آن عزیز سفر کرده، غفران واسعه الهی مسئلت می‌نمایم.

علی عسگری

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا