کد خبر: 18020025317
بانک و بیمهروزنامه

پیام مدیرعامل بانک دی به مناسبت یازدهمین سالگرد فعالیت بانک

مدیرعامل بانک دی در پیامی به مناسبت فرا رسیدن یازدهمین سالگرد تأسیس بانک دی، از برنامه‌ریزی برای گسترش خدمات و جهش بزرگ در فعالیت‌های این بانک در سال جاری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک دی، برات کریمی در بخشی از این پیام آورده است: مشتریان گرامی، سهامداران گران‌قدر و همکاران ارزش‌آفرین بانک دی، با تقدیم صمیمانه‌ترین درودها، هر سال، هجدهمین روز اردیبهشت، یادآور شکفتن «دی» در تقویم اقتصاد ایران است و امسال در بهار ١۴٠٠، دی، یازده‌سالگی خود را متفاوت‌تر از همیشه جشن می‌گیرد. بانک ارزش‌آفرین دی در حالی دوازدهمین سال فعالیت خود را آغاز می‌کند که توانسته با عبور از موانع صعب و تبدیل تهدیدها به فرصت‌های آینده‌ساز، مسیر رشد خود را پیروزمندانه طی کند.

خانواده بزرگ دی با عشق، توکل و سخت‌کوشی اثبات کردند که برای رسیدن به ارزش‌ها و اهداف، با همدلی و تلاش می‌توان هر مانع بزرگی را از پیش روی برداشت. اهالی «دی» از دل به دریای طوفانی زدن هراسی به خود راه ندادند، چرا که رسیدن به ساحل امن پس از طوفان را باور داشتند و در تنگنای ناامیدی و طوفان حوادث که از هر سو بر پیکر اقتصاد کشور تازیانه می‌زد، همنشین امید شدند تا در یکی از دشوارترین و ویژه‌ترین سال‌های اقتصادی کشور که هجوم بی‌رحمانه ویروس منحوس کرونا، تاب‌آوری اقتصادی را با بحران مواجه کرده بود، مهم‌ترین اتفاق را در تاریخ بانک رقم بزنند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا