کد خبر: 26020182678
اخبار شرکت ها

پیام مدیرعامل فولاد سنگان به مناسبت فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی

رسانه و علم ارتباطات مولفه ای مهم در جهان کنونی است و جایگاه این حرفه تا آنجاست که از آن به عنوان هنر هشتم یاد می شود. دانش رسانه در کنار درک صحیح از مناسبات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی مشخصه اصلی این حرفه ارزشمند و تأثیرگذار است.

امروزه موفقیت سازمانها در گرو داشتن روابط عمومی خلاق و پویایی است که با استفاده از علم نوین و روشهای کارآمد ارتباطی و رسانه ای بتوانند ارتباط مناسب و هدفمندی با و‌ ذینفعان برقرار نمایند.

از یکسو با بازتاب دستاوردها و پیشرفتهای سازمانی، روح امید، سرزندگی و خودباوری را به جامعه تزریق نمایند و از سوی دیگر با تبادل اطلاعات و دانش فنی، ضمن آگاهی بخشی به جامعه و انتقال فرهنگی، از تجربیات موفق دیگران در عرصه سازمانی استفاده نمایند.

بدین ترتیب روابط عمومی واحدی هویت ساز در سازمانها تلقی می گردد که معرف هویت یک مجموعه با عنوان شرکت-شهروند است و نقش ارزنده ای در ارتقای برند و  پیشبرد اهداف سازمانی دارد.

گذار از نگرش سنتی به پارادایم مدرن علمی در حوزه رسانه در عصر هجمه رسانه ای و اطلاعاتی، امری اجتناب ناپذیر است و بیش از هر زمان دیگر وظیفه جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری بر عهده فعالان این حوزه است.

بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز روابط عمومی و ارتباطات را خدمت خانواده بزرگ روابط عمومی کشور تبریک عرض می نمایم و امیدوارم عزیزان این عرصه در کنار دیگر  خدمتگزاران ایران عزیز، در مسیر تعالی و شکوفایی میهن سرافرازمان موفق و‌ منصور باشند.

توفیق و سربلندی همه عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا