کد خبر: 2807994805
خدمات و توزیعروزنامه

پیشنهاد جبران هزینه ایرلاین ‌ها به جای افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از تعیین تکلیف قیمت بلیت هواپیما در روزهای پیش‌رو خبر داد و اعلام کرد: در صددیم امکاناتی برای ایرلاین‌ ها در نظر بگیریم که هزینه‌های آن‌ها تا زمانی که قیمت ارزپایین می‌آید، جبران شود.

تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در این هفته جلسه‌ای با وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود که نتیجه مثبتی خواهد داشت. در این جلسه شرکت‌های هواپیمایی صحبت‌ها و نگرانی‌های خود را با وزیر در میان می‌گذارند و تصمیم‌گیری مناسبی درباره قیمت بلیت هواپیما گرفته خواهد شد.

وی افزود: مسلما اجازه نمی‌دهیم به مردم در شرایط کنونی فشار بیاید و ما هم دغدغه مردم را داریم و به همین دلیل امکاناتی برای ایرلاین‌ های داخلی در نظر گرفته‌ایم تا آن‌ها بتوانند مدتی تحمل کنند و قیمت بلیت هواپیما را در شرایط التهابات ارزی افزایش ندهند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه جلسه در چه روزی برگزار شده و چه امتیازاتی می‌توانید به ایرلاین ‌ها بدهید تا جلوی افزایش قیمت‌ها گرفته شود؟ گفت: تاریخ جلسه هنوز مشخص نیست و راه حل‌های بسیاری برای جبران هزینه‌های شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد که همه این مسائل باید در جلسه مذکور مورد بررسی قرار گیرد تا به نتیجه مطلوبی برسیم اما مسلما در این هفته تکلیف قیمت بلیت هواپیما مشخص می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا