کد خبر: 010801105606
روزنامهعصر انقراض (طنز)

پیش به سوی خرید پوشاک (طنز)

نایب رییس اتحادیه پوشاک: «فروش پوشاک به صفر رسیده. کارخانجات نیروهای‌شان را تعدیل کردند.

راضیه حسینی

فروش اینترنتی پوشاک به صفر درصد رسیده و فروش حضوری آن درب مغازه‌ها و عمده‌فروشی‌ها به مرز صفر درصد رسیده است. چون مردم از ترس اغتشاشات اخیر به بازار مراجعه نمی‌کنند و فروشگاه‌ها نیز عمدتاً و یا در برخی ساعات واحدهای خود را تعطیل می‌کنند.»

احتمالاً مردم و مغازه‌داران تحت تأثیر جو روانی و وحشی فضای مجازی خارجی قرار گرفته و فکر کردند بیرون، و در فضای حقیقی واقعاً خبری است.

اگر این فضای مجازی نبود، احتمالاً مردم دسته دسته برای خرید در مقابل فروشگاه‌ها صف کشیده بودند. هر کدام یک دوجین لباس می‌خریدند و با آرامش به سمت خانه‌ها می‌رفتند.

تازه کسب و کارهای مجازی هم وقتی این‌همه شور و حال مردم برای خرید، ارزانی و فراوانی را می‌دیدند تصمیم می‌گرفتند عطای فضای مجازی را به لقایش ببخشند و وارد کسب و کار حقیقی شوند.

مگر نشنیده‌اید که یکی از مسئولان گفت حتی یک تیر جنگی هم در تهران شلیک نشده؟ ترس را کنار بگذارید و به خیابان‌ها بیایید. مثل همیشه خرید کنید و با دستانی پر به خانه برگردید.

پس چرا معطلید؟ مگر ترس دیگری هم وجود دارد؟ لطفاً از جیب خالی و بی‌پولی نگویید که یک شوخی  بزرگ است. این هم کار فضای مجازی خارجی مسموم بیشعور است.

می‌خواهد یک طوری به شما بقوبولاند که پول ندارید. به این دروغ‌ها توجه نکنید. شما به خیابان بیایید. وارد مغازه شوید، باقی خودش جور می‌شود. از قدیم گفته‌اند: «پول دو چیز برای خودش جور می‌شود، یکی جهیزیه و دیگری پوشاک.»

کسب و کارهای مجازی هم کم‌کم به فکر اجاره یک مغازه، با موقعیت مکانی خوب و ترجیحاً دو نبش باشند. اصلاً نگران پولش نباشید. از قدیم یک چیز دیگر هم گفته‌اند: «پول دو چیزخودش جور می‌شود. یکی جهیزیه و آن یکی اجاره مغازه دونبش.»

مسئولان محترم اصلاً نگران نباشید. به زودی شاهد سرازیر شدن مردم پول‌دار و خوش‌حال به بازار خواهید بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا