کد خبر: 221201124136
روزنامهمدیریت و اقتصاد محلی

پیگیری حق‌آبه سیستان از سوی استاندار سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به کمبود آب و خشکسالی شدید منطقه سیستان اعلام کرد که به طور جدی پیگیر موضوع حق آبه در سیستان هستیم و در آینده اتفاقات خوبی در این رابطه خواهد افتاد.

محمد کرمی دیروز در نشست با مسئولان دانشگاه زابل افزود: یکی از وظایف دانشگاه وقت گذاشتن برای دانشجویان است تا آنان بتوانند با ابتکار و نوآوری دست به کارهای جدیدی بزنند.

او ادامه داد: امروز وظیفه اصلی دانشگاهیان برطرف کردن مشکلات منطقه سیستان از طریق ایجاد شرکت های دانش بنیان و ابتکار و نوآوری است.

کرمی با تاکید بر ارتباط میان صنعت و دانشگاه اذعان کرد: دانشگاه باید با نوآوری پشتیبان صنعت باشد و ایده ها تبدیل به محصول شود.

او با تاکید بر اینکه اصل هر دانشگاه هیئت علمی آن است؛ ادامه داد: در علم و پژوهش هیچ توقفی وجود ندارد لذا باید همواره به دنبال کسب علم باشیم.

استاندار با اشاره به خشکسالی منطقه سیستان گفت: به جد پیگیر موضوع حق آبه در سیستان هستیم و در آینده اتفاقات خوبی در این رابطه خواهد افتاد.

کرمی افزود: شرایط برای پیشرفت استان فراهم است لذا دانشگاه و دانشگاهیان پشتوانه همه طرح ها باشد.

او اذعان کرد: دانشگاه ها از اهمیت فراوانی برخوردارند ما نیز تلاش می کنیم تا به کمک مراکز علمی تحرک و پویایی را در جامعه ایجاد کنیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ایستادگی کرد و علت این استقامت و ایستادگی نیز نگاه توحیدی بود که در بین این مردم حاکم بود.

کرمی افزود: اگر جامعه یک جامعه توحیدی باشد، همه شبانه روز تلاش می کنند و همه خدا را شاهد و ناظر بر اعمال خود می‌بینند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا