کد خبر: 250503169803
اخبار شرکت هااقتصادانرژی

کسب هفت ستاره الگوی برتر به اضافه کسب برترین طرح در مدیریت ریسک توسط آریا ساسول

علاوه بر کسب جایزه ۷ ستاره الگوهای برتر بین‌المللی؛ آریاساسول به‌عنوان برترین طرح در گروه مدیریت ریسک رقابتها ی دهمین دوره جایزه بین المللی الگو های برتر معرفی شد.

آریاساسول که در دهمین دوره جایزه بین‌المللی الگوهای برتر موفق به کسب جایزه هفت ستاره در بین ۱۱۰ شرکت جهانی شده بود، با انتخاب هیئت داوران عنوان برترین طرح در گروه مدیریت ریسک جایزه جهانیBest Practice  را نیز به خود اختصاص داد.

به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، در ادامه فرایند ارزیابی طرح‌های ارسالی در دهمین دوره رویداد تجارب برتر برتر۱۰th international Best Practice، شرکت آریاساسول پس از کسب گواهینامه ۷ ستاره طرح “Dynamic Process Safety Risk Management  ، به‌عنوان برترین و قوی‌ترین طرح این دوره از مسابقات در گروه مدیریت ریسک نیز برگزیده شد.

پیش‌تراین شرکت با ارایه طرح «مدل پویا و یکپارچه مدیریت ریسک‌های ایمنی فرایند»، پس از رقابت با ۱۱۰ پروژه پیشرو جهانی در دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تجارب برتر از کنگره جهانی تعالی سازمانی، بالاترین جایگاه و جایزه هفت ستاره این مسابقات را از آن خود کرده بود.

برتری دوباره در حوزه مدیریت ریسک

در مسابقات بین‌المللی تجارب موفق شرکت‌کنندگان علاوه بر شرکت در مسابقه تجربه‌های برتر، این امکان را داشتند تا طرح‌های خود را در ۲۱ دسته‌بندی شامل: رهبری‌، مسئولیت‌های اجتماعی، پایداری محیط زیست، مدیریت ریسک، نوآوری، تحول دیجیتال و مدیریت دارائی‌ها، برنامه‌ریزی استراتژیک و …  به رقابت بگذارند.

که شرکت پلیمر آریاساسول توانست با ارائه طرح «مدیریت ریسک پویای ایمنی فرایند» از سوی هیئت داوران به‌عنوان برترین طرح، در دسته‌بندی و گروه مدیریت ریسک، معرفی و جایزه مربوطه را از آن خود کند.

دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تجارب موفق، در سه مرحله از اردبیهشت‌ماه سال جاری آغاز و در نهایت در تاریخ ۱۰ مردادماه در مرحله نهایی به پایان رسید. در این دوره از مسابقات، از مجموع ۱۱۰ طرح ارسالی از کشورهای مختلف به دبیرخانه مسابقات، ۶۰ طرح ازکشورهایی چون ایران، سوئیس، کانادا، عربستان سعودی، امارات متحده عربی، نیوزلند، سنگاپور، هند و پاکستان به‌عنوان طرح‌های برتر انتخاب شدند و درچند مرحله به رقابت پرداختند.

لازم به ذکر است این مسابقات هر ساله در کلاس جهانی به همت شبکه جهانی بهینه کاوی (GBN) کشور آلمان و مرکز مطالعه برترین‌های سازمانی در نیوزلند (COER)، در قالبی بین‌المللی برگزار می‌شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا