کد خبر: 05110066865
اخبار شرکت هابانک و بیمه

کسب ۲ رتبه اول در بیست و چهارمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران از سوی بیمه پاسارگاد

در بیست و چهارمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، شرکت بیمه پاسارگاد از نظر بهره‌وری کل عوامل و همچنین از نظر شاخص بازده فروش در «گروه مؤسسات بیمه‌ای» رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه پاسارگاد، در بیست و چهارمین در همایش رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران که با حضور مقامات، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب‌نظران اقتصادی و صنعتی روز دوشنبه چهارم بهمن ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و چهارمین سال متوالی، فهرست شرکت‌های برتر کشور را بر اساس سال مالی ۱۳۹۹ اعلام کرد.

در این رتبه‌بندی شاخص‌های گوناگونی شامل بهره‌وری، سودآوری و عملکرد، اندازه و رشد شرکت ( فروش، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، دارایی، رشد دارایی، تعداد کارکنان، رشد اشتغال و…) مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. همچنین این رتبه‌بندی که شرکت‌های بزرگ و تأثیرگذار در اقتصاد کشور را معرفی می‌کند با هدف شناسایی جایگاه بنگاه‌های اقتصادی کشور و گروه‌های صنعتی، گسترش رقابت بین بنگاه‌های اقتصادی و کمک به سیاست‌گذاران اقتصادی انجام شده است.

بیمه پاسارگاد طی سال‌های فعالیت خود با بهره‌مندی از شبکه گسترده فروش، کارشناسان متخصص و کارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵مدیریت منطقه، ۸۸شعبه و ۲۸۴۹نمایندگی عمومی فعال و ۳۴،۶۱۷نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه، رکورد اشتغال‌زایی در صنعت بیمه از حیث توسعه فروش را نیز نصیب خود کرده است.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا