کد خبر: 290902146745
اخبار شرکت هااقتصادتولید و بازرگانیصنعت و معدن

گلدیران با ۷۰ درصد خودکفایی، بومی سازی و ارائه خدمات پس از فروش و بیمه کالا در رتبه های برتر لوازم خانگی جا گرفت

گلدیران با ۷۰ درصد خودکفایی،بومی سازی و ارائه خدمات پس از فروش و بیمه کالا در رتبه های برتر لوازم خانگی جا گرفت صنعت لوازم خانگی به عنوان دومین صنعت کشور بعد از خودرو است با این تفاوت که پیشرفت های توسعه ای در آن بسیار مشهود است.

تولید کنندگان این صنعت با تلاش خود توانستند با نوآوری و بومی سازی ضمن ایجاد فرصت های شغلی در رقابت با سایر برندهای خارجی به موفقیت برسند گروه صنعتی گلدیران یکی از آن شرکت هایی است که با برنامه ریزی و داشتن هدف و چشم انداز در مدت کوتاهی به رتبه‌های برتر در این صنعت دست یافته است و هر بار با رونمایی از محصولات جدید خود این امید را در جامعه بارور میکند.

این بار با معرفی محصولی جدید جاروی برقی شارژی که برای اولین بار در کشور تولید شده است در سطح قرار گرفت به همین مناسبت این شادمانی را با فرا رسیدن یلدا ی امسال برای عموم ملت از طریق رسانه ها به اشتراک گذاشت در این مراسم ابتدا حسین تنهایی توضیحاتی دادند و بعد با پرسش و پاسخ از مدیران واحد های توسعه و تحقیق و بازرگانی توسط خبرنگاران به پایان رسید.

حسین تنهای عضو انجمن لوازم خانگی گفت: با وجود تحریم‌ها و همه سختی‌ها با برنامه‌ریزی‌های زیربنایی اکنون ۷۰ درصد در تولید لوازم خانگی به خودکفایی رسیده‌ایم.

به گزارش عصر اقتصاد حسین تنهای روز سه شنبه در نشست خبری اظهار داشت: اکنون با توان تولیدکنندگان و صنعتگران داخلی، کیفیت محصولات، تنوع و به روز بودن را تجربه می‌کنیم. وی افزود: اکنون با اهتمام به خط تولید و افزایش محصولات، تعداد نیروهای کار افزایش یافته و شاهد افزایش اشتغال در بخش لوازم خانگی هستیم.

عضو انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه در لوازم خانگی ۷۰ درصد به عمق تولید دست یافته‌ایم، گفت: با این سطح از تولید ارتقای کیفیت، می‌توانیم برای بحث صادرات و رقابت در بازارهای جهانی هدف داشته باشیم.

تنهایی ادامه داد: تولیدکنندگان ارتقای کیفیت و تنوع محصولات را در دستور کار خود قرار داده اند و به رضایت کندی مشتریان تاکید دارند. مجید زاهدی دیگر تصور انجمن لوازم خانگی نیز گفت:با وجود تحریم ها ،متخصصان داخلی در تولید و تنوع محصولات اقدامات شایسته ای انجام داده آمد و اکنون سرمایه گذاری بر روی خطوط تولیدی صورت گرفته است.

زاهدی تاکید کرد: هدف ما صرفا افزایش تیراژ نیست بلکه عبور از کالاهای تولید کالاهای مونتاژی و تولید کاملا داخلی است، این عضو انجمن لوازم خانگی ادامه داد: گلدیران جی پلاس ۲۹ فروشگاه زنجیره ای دارد و مصمم هستیم به ۵۰ فروشگاه افزایش دهیم و علاوه بر این،فروشگاه ها ی خدمات پس از فروش و بیمه ای داریم.

وی گفت: شبکه های تولید ،عرضه و فروش را تقویت و از طریق تسهیلات بانکی نیز به مشتریان خدمات اقساطی ارائه میدهیم. مهاجری مدیر بازرگانی شرکت گلدیران نیز در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: اکنون شرکت توسعه صنایع گلدیران قلب مجموعه بوده و در تامین مواد اولیه نقش بسزایی دارد و قرار است زنجیره کالا را نیز تامین کند.

آنچه که محصولات گلدیران را از دیگر برندها متمایز کرده خدمات پس از فروش به ویژه بیمه کردن کالا ست این مجموعه با ایجاد شرکت بیمه ای به زیر مجموعه خود این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا به محض استفاده از گارانتی مزایا بیمه نیز مشمول کالا شود کامشاد فتحی مدیر کسب و کار شرکت صنایع گلدیران نیز در مراسم رونمایی از آخرین دستاورد های محصولات جی پلاس گفت: سهم بازار محصولات جی پلاس بین ۱۰-۱۳ درصد است البته به غیر از سهم قاچاق کالا، محصولات لوازم خانگی و صوتی – تصویری که فقط ۵ سال از تولید آن می گذرد باعث افتخار و امیدواری است.

مدیر کسب و کار این شرکت ادامه داد: فعلا برای صادرات برنامه ای نداریم اما در چشم اندازه‌ای آینده شرکت وجود دارد به این باور رسیده ایم تا با تولید داخلی و غیر مونتاژ و همکاری با شرکت های توسعه ای و عمق تولید محصولات داخل به کشورهای همسایه صادرات داشته باشیم.

او در مورد تحریم ها گفت: نه نگران تحریم ها هستیم نه آزادی واردات اما اگر تحریم ها لغو شود در کنار برندهای مهم دیگر مانند LG تولیدات جی پلاس را خواهیم داشت و از بازار رقابتی استقبال میکنیم چون به دنبال کیفیت بیشتر و بهتر هستیم اکنون تحت لیسانس LG نیستیم ولی محصولات جی پلاس را با همان کیفیت و استاندارد ها و قیمت تمام شده کمتر در بازار عرضه می شود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا