کد خبر: 12040035601
صنعت و معدن

وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران نیشابور خبر داد: برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی در آینده نزدیک

وزیر صمت در گفتگو با خبرنگاران شهرستان نیشابور از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش شاتا، علیرضا رزم حسینی در حاشیه افتتاح کارخانه الکترو فرامهر نیشابور در جمع خبرنگاران، گفت: این واحد صنعتی همراه با یک برند معتبر خارجی اقدام به تولید محصول مشترک نموده است و بدون شک ضمن عرضه داخلی در صادرات نیز موفق خواهد بود.

وی با ارزیابی مثبت از شرایط فعلی تولید کشور، خاطر نشان کرد: با عنایت به تمرکز و توجهی که طی چند سال گذشته به موضوع تولید داخلی شد بسیاری از کارخانجات کشور مانند واحدهای تولید لوازم خانگی در حال فعالیت دو شیفته و یا حتی سه شیفته هستند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر شرایط مطلوب تولید لوازم خانگی در کشور تصریح کرد: با تداوم وضعیت مطلوب تولید لوازم خانگی، در آینده نزدیک جایی برای عرض اندام برندهای خارجی نخواهد بود.

رزم حسینی با ترسیم سیاست های وزارت صمت در جهت تحقق شعار پشتیبانی و رفع موانع تولید گفت: سیاست وزارت صمت در جهت تقویت تولید داخلی و کالای ساخت ایرانی است و وارداتی هم اگر هست در جهت تقویت همین هدف و تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی کشور است.

‎ وی از برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی کشور خبر داد و افزود: با تحقق جهش و رونق تولید در لوازم خانگی ایرانی، آماده برگزاری جشن خودکفایی تولید لوازم خانگی هستیم.

وزیر صمت در پایان این گفتگو با اشاره به مشکل مطرح شده از سوی سرمایه گذار و تولیدکننده واحد صنعتی الکترو فرامهر گفت: با توجه به اعتبار بسیار خوب این شرکت، در جهت حل مشکل سرمایه در گردش آن همکاری و پیگیری لازم را با بانکهای عامل خواهیم داشت.

 

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا