کد خبر: 22090071781
اخبار شرکت هاویدئوها

اعطای لوح تقدیر به پتروشیمی خوزستان در جشنواره یکصد واحد مشتری مدار

دومین جشنواره یکصد واحد مشتری مدار عصر روز دوشنبه ۲۲ آذر با حضور برترین شرکت های مشتری مدار با تمرکز بر نیروی انسانی، با هدف تولید انبوه کالا و خدمات، برای جذب واعتماد مشتری در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد. در این جشنواره شرکت پتروشیمی خوزستان موفق به اخذ لوح زرین جشنواره به پاس مشتری مداری شد.

ایمان مصدری، دبیرعلمی این جشنواره گفت: در این جشنواره که  با همکاری علمی سازمان متخصصین و مدیران ایران اتفاق افتاد. از بین ۴۰۰ شرکت در حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی در کل کشور، پس از ارزیابی دقیق هیات داوران، یکصد مجموعه بعنوان واحد مشتری مدار معرفی و از آنان تقدیر بعمل آمد‌.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم در حوزه صادرات، برای این شرکت ها تسهیلات صادراتی ایجاد کنیم. و تخفیفات مالیاتی نیز با حمایت دستگاه قضا و مجلس اخذ کنیم. از مجموعه هایی که چراغ تولید کشور را در شرایط تحریمی زنده نگاه داشتند تقدیر کردیم.

مازیار زارع، دبیر اجرایی دومین جشنواره سراسری یکصد واحد مشتری مدار نیز گفت: در دومین تجربه برگزاری این جشنواره، موضوع حمایت از شرکت هایی که بالاترین ضریب موفقیت در حوزه مشتری مداری  را ملاک عمل خود قرار دادند، ملاک انتخاب قرار دادیم.

وی تصریح کرد: در این جشنواره شرکت هایی که توانستند در شرایط تحریمی، چرخه تولیدی و اقتصادی کشور را زنده نگه دارند انتخاب کردیم و با توجه به طرح های حمایتی  ای که برای تولیدکنندگان در مجلس مطرح شده، از مقامات کشوری درخواست کردیم حامی ما در این جشنواره باشند.

زارع خاطرنشان کرد: سال گذشته سامانه ارزیابی راه اندازی شد و با همکاری ۱۴ نفر از مقامات دانشگاهی و هیات علمی،  ۴۰۰ مجموعه از کل کشور در سامانه ارزیابی بارگذاری شدند و بر حسب امتیاز به دست آورده، در نهایت رتبه بندی و برگزیده شدند‌.

رئیس جمهور از ظرفیت خَیران و سرمایه گذارها در استانها بهره ببرد

رمضانعلی سنگدوینی، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، در این جشنواره گفت: ما ایرانی ها معروف به اخلاق مداری هستیم، مشتری مداری یعنی جذب مردم و طبق سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی از سوی رهبر انقلاب اسلامی، می بایست کار را  به مردم واگذار کنیم.

وی افزود:  ما نیروهای کار با استعدادی در کشور داریم که به خاطر بی توجهی، از کشور خارج می شوند. مساله مهم کشور ما، معیشت و اشتغال است که با کمک کارآفرینان قابل حل است. شرایط کشور ایجاب می کند سرمایه گذار وارد کنیم تا کشور را نجات دهند.

رئیس فراکسیون مجمع خیرین و امور خیریه مجلس ادامه داد: چرا مسیر کارآفرینان را سخت می کنیم که ادامه ندهند؟ کارآفرینانی در خارج  از کشور داریم که در صورت تسهیل و برداشتن موانع حاضرند در مسیر اشتغال زایی حرکت کنند.

رئیس جمهور می بایست‌ از ظرفیت خیران و سرمایه گذارها در استانها بهره برده. و مسیر را هموار تر کنند و این مسیر می تواند کشور را آباد کند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا