کد خبر: 03040188163
بازارها و خدمات مالیجهانروزنامه

استفاده تبلیغاتی غول رمز ارز «بینانس» از رونالدو

گردانندگان تشکیلات ارزمجازی «بینانس» به جای هرگونه هزینه‌های میلیونی تبلیغاتی ترجیح دادند از ستاره فوتبال در جهان کریستیانو رونالدو در شبکه‌های اجتماعی خود با بیش از ۵۰۰ میلیون مخاطب بهره‌مند شوند.

در گرماگرم سقوط ارزش ارزهای مجازی «بینانس» اعلام کرد با این فوتبالیست مشهور پرتغالی قرارداد همکاری منحصر بفرد و چند ساله امضاء کرده‌است.

این قرارداد مربوط به انتشار برخی محصولات جدید دیجیتالی است که با همکاری بازیکن معروف پرتغالی در فضای مجازی مخصوص این غول رمزارز به فروش می‌رسد.

رونالدو در این خصوص اعلام کرده‌است علاقه دارد از موقعیت خود برای عرضه این محصولات دیجیتالی در فضای مجازی متعلق به رمزارز بینانس به بهترین نحو استفاده کند.

این فوتبالیست مشهور چندان هم با فضای مجازی رمزارزها بیگانه نیست. باشگاه او با استفاده از لباس ورزشی با نام «تِزوُس» به تبلیغ این رمزارز که به قوانین محیط زیست بیشتر متعهد است می‌پردازد.

البته رونالدو در این امر تنها نیست و پیشتر ورزشکارانی چون «نیمار» و «سِرِنا ویلیامز» نظیر چنین قراردادهایی را با گردانندگان رمزارزها امضاء و بدین ترتیب علاقه خود را در مورد همکاری برای فروش محصولات دیجیتالی اعلام کرده‌اند.

خانم «سِرِنا ویلیامز» به عنوان سرمایه گذار و مشاور یک شرکت نوآفرین فرانسوی به نام «سورار» در تولید بازی های رایانه‌ای برخط براساس مبادلات عکس برگردان های فوتبالیست های معروف با این شرکت همکاری می‌کند.

براساس آمار مؤسسات پژوهشی اقتصادی در مورد فعالیتهای این قبیل شبکه‌های مجازی درآمد آنها در سال ۲۰۲۱(۱۴۰۰) بالغ بر ۲/۴۴ میلیارد دلار بود اما از فوریه تا نیمه آوریل سال جاری میلادی (اسفند ۱۴۰۰ تا اواخرفروردین۱۴۰۱) به ناچار ۷۵ درصد هزینه های خود را کاهش داده‌است.

منبع: روزنامه پاریزین

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا