کد خبر: 19040190561
روزنامهعصر انقراض (طنز)

هواپیماهای قطر به ایران سفر می‌کنند (طنز)

پیشنهاد سازمان هواپیمایی به دوحه: هواپیما‌های قطری در ایام جام جهانی در ایران پارک شوند.

راضیه حسینی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: «روز گذشته محمد فالح الهجری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قطر با کاپیتان محمد محمدی بخش در خصوص استفاده از ظرفیت‌های هوایی ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: با توجه به ترافیک فرودگاهی دوحه، ایران آمادگی خود را جهت پارک و اقامت هواپیما‌های این کشور در فرودگاه‌های بندرعباس، کیش، قشم و بوشهر اعلام کرد.»

دیگر بضاعت ما هم در این حد است. احتمالاً مسئولان با خودشان سبک سنگین کردند و دیدند آمدن آدم زنده به ایران کلاً دردسر است و نمی‌ازد. هوا هم که گرم است و حفظ خارجی‌ها در پوشش درست، وسط این گرما کار سختی است.  چرا تعارف بی‌خود کنند؟ یک‌هو دیدی گرفت.

 ولی هواپیما از این مشکل‌ها ندارد. می‌توانند مسافران را خالی کنند و برای پارک به ایران تشریف بیاورند. اصلاً هر نوع وسیله نقلیه‌ای می‌تواند بیاید ایران پارک کند.

احتمالاً قطر با این‌همه امکانات و ورزشگاه‌های بزرگ، فقط معطل جای پارک است.  تصور کنید با شروع جام‌جهانی، هواپیماها همه دوبله پارک کرده و نصف‌شان از فرودگاه بیرون می‌زند.

چندتایی هم به‌خاطر این‌که جای پارک پیدا نکرده روی سقف برج‌ها و ساختمان‌ها فرود می‌آیند. قطر دچار بحران عظیمی می‌شود و نمی‌داند چطور این مشکل را حل کند.

ولی به لطف کشور ما، قطر از این بحران می‌گذرد و می‌تواند با خیال راحت هواپیماهایش را پارک کند. بالاخره همسایه‌ای گفتند.

ما برای هر نوع همکاری آماده‌ایم. اگر سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ، گوجه و … برای شام و ناهار مسافران و توریست‌ها کم بود تعارف نکنید. نان لواش، سنگک، بربری، تافتون هم هست.

نان فانتزی تا دل‌تان بخواهد داریم. خودمان زیاد به معده‌مان نمی‌سازد مصرف نمی‌کنیم. گوشت، مرغ و انواع لبنیات هم زیاد داریم. هر چه خواستید بگویید ما برای‌تان بفرستیم. لطفاٌ اصلاً تعارف نکنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا