کد خبر: 19040190561
روزنامهعصر انقراض (طنز)

هواپیماهای قطر به ایران سفر می‌کنند (طنز)

پیشنهاد سازمان هواپیمایی به دوحه: هواپیما‌های قطری در ایام جام جهانی در ایران پارک شوند.

راضیه حسینی

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: «روز گذشته محمد فالح الهجری رئیس سازمان هواپیمایی کشوری قطر با کاپیتان محمد محمدی بخش در خصوص استفاده از ظرفیت‌های هوایی ایران در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲، دیدار و گفتگو کرد.

وی افزود: با توجه به ترافیک فرودگاهی دوحه، ایران آمادگی خود را جهت پارک و اقامت هواپیما‌های این کشور در فرودگاه‌های بندرعباس، کیش، قشم و بوشهر اعلام کرد.»

دیگر بضاعت ما هم در این حد است. احتمالاً مسئولان با خودشان سبک سنگین کردند و دیدند آمدن آدم زنده به ایران کلاً دردسر است و نمی‌ازد. هوا هم که گرم است و حفظ خارجی‌ها در پوشش درست، وسط این گرما کار سختی است.  چرا تعارف بی‌خود کنند؟ یک‌هو دیدی گرفت.

 ولی هواپیما از این مشکل‌ها ندارد. می‌توانند مسافران را خالی کنند و برای پارک به ایران تشریف بیاورند. اصلاً هر نوع وسیله نقلیه‌ای می‌تواند بیاید ایران پارک کند.

احتمالاً قطر با این‌همه امکانات و ورزشگاه‌های بزرگ، فقط معطل جای پارک است.  تصور کنید با شروع جام‌جهانی، هواپیماها همه دوبله پارک کرده و نصف‌شان از فرودگاه بیرون می‌زند.

چندتایی هم به‌خاطر این‌که جای پارک پیدا نکرده روی سقف برج‌ها و ساختمان‌ها فرود می‌آیند. قطر دچار بحران عظیمی می‌شود و نمی‌داند چطور این مشکل را حل کند.

ولی به لطف کشور ما، قطر از این بحران می‌گذرد و می‌تواند با خیال راحت هواپیماهایش را پارک کند. بالاخره همسایه‌ای گفتند.

ما برای هر نوع همکاری آماده‌ایم. اگر سیب‌زمینی، پیاز، تخم‌مرغ، گوجه و … برای شام و ناهار مسافران و توریست‌ها کم بود تعارف نکنید. نان لواش، سنگک، بربری، تافتون هم هست.

نان فانتزی تا دل‌تان بخواهد داریم. خودمان زیاد به معده‌مان نمی‌سازد مصرف نمی‌کنیم. گوشت، مرغ و انواع لبنیات هم زیاد داریم. هر چه خواستید بگویید ما برای‌تان بفرستیم. لطفاٌ اصلاً تعارف نکنید.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا