گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب

download

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : entekhabgroup.com

download

درباره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب 

مجموعه ما بر بستر اقتصادی-اجتماعی در همکاری گسترده با کشورهای مختلف، شرکتهای تابعه و کنسرسیومهای اقتصادی، توانسته است خط جدیدی را در زمینه خلق ارزشهای اقتصادی با سرریز مثبت، زیر چتر انتخاب ایجاد کند؛ و از پیشگامان این مسیر در بخش خصوصی باشد.
برای حفظ ارزش چنین دستاوردهایی ، توسعه و تداوم فعالیتهای اقتصادی در کلاس جهانی، از اولویت های ما محسوب می شود و برای شتابدهی در رسیدن به این اهداف، سرمایهگذاریهای مستقیمی انجام می دهیم؛ رویکردی که بخشی راهبردی از فعالیت های ماست.
مطابق چنین اهدافی، ارتباطات موثر ما با نهادهای مالی، مراکز پژوهشی و استعدادهای جوان، باعث شده است که توان برنامه ریزی، سازماندهی و طراحی شبکه های سرمایه گذاری برای انتخاب، ممکن شود؛ به گونه ای که سرمایه گذاری های ما تاکنون منجر به استخدام بیش از ۶۰۰۰ نفر و ایجاد دهها هزار شغل به طور غیرمستقیم در سراسر دنیا شده است و محصولات و خدمات این گروه در بیش از ۴۰ کشور دنیا شناخته شده است.
عمده سرمایه گذاری های ما، در مسیر ایجاد ارزش افزوده برای تکمیل و رشد زنجیره تولید ملی ست، که چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک ما نیز در همان مسیر تدوین شده است.
در سالهای اخیر، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار و پیشران اقتصادی، پروژه هایی کلیدی در صنعت ملی ایران انجام داده است؛ این پروژه ها در دفاتر بین المللی آسیا، اروپا و آفریقا، توسط شبکه ای از محققان در قالب تیم های تحقیق و پژوهش برنامه ریزی و پشتیبانی می شود.
این تجارب گسترده در رصد، تحلیل و پایش فعالیت های جهانی، به ما اجازه می دهد تا محور این پروژه ها را در راستای تقویت توان چرخه اقتصادی ایران، مبتنی بر تجمیع دانش جهانی قرار دهیم و اطمینان داشته باشیم که سرمایه گذاری های ما در نهایت، منجر به ورود دانش و فناوری روز دنیا برای توسعه درونی و بومی سیستمها و تجهیزاتمان خواهد شد.

اخبار گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب

صادرات روغن نباتی

صادرات روغن نباتی آزاد شد

سازمان توسعه تجارت، رای دیوان عدالت اداری در خصوص رفع اثر ممنوعیت صادرات انواع روغن خوراکی را ابلاغ کرد. سازمان توسعه تجارت در نامه‌ای به گمرک در خصوص دادنامه هیأت عمومی دیوان عدالت اداری موضوع رفع اثر ممنوعیت صادرات انواع روغن خوراکی نوشت: به پیوست تصویر نامه شماره ۲۴۹۰۱۰۸ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۵ دفتر حقوقی وزارت متبوع …

زعفران

پتانسیل افزایش ۳ برابری تولید زعفران در کشور وجود دارد

عضو شورای ملی زعفران گفت: با رعایت مسائل فنی کاشت و تغذیه مناسب امکان افزایش تولید زعفران به بیش از هزارتن در کشور وجود دارد. علی حسینی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، از ثبات قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل قیمت هرکیلو زعفران ۸۰ هزارتومان و حداکثر …

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام

نمایشگاه «اصفهان پلاست» گفتمان واحدی را بین تامین‌کنندگان مواد اولیه و مصرف‌کنندگان پایین دست ایجاد می‌کند

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در حاشیه چهاردهمین دوره نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تجلیل از برگزاری این نمایشگاه گفت: «آنچه که من در این نمایشگاه یافتم، قابلیت‌های شرکت‌های ایرانی است و استعداد و ظرفیت‌ توسعه صنایع پایین‌دست پلیمرها و پلاستیک‌ها در‌ کشور‌ وجود دارد.» به گزارش روابط عمومی پتروشیمی بندرامام، انصاری نیک در حاشیه چهاردهمین …

بیمه آسیا

برگزاری همایش بزرگ مدیران و روسای استان و شعب بیمه‌ آسیا با حضور رییس کل بیمه مرکزی

همایش بزرگ مدیران و روسای استان ها و شعب بیمه آسیا با محوریت اصلاح ترکیب پرتفوی با نگاه سودآوری، طی دو روز در بندر انزلی برگزار شد. به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی بیمه آسیا، این گردهمایی در نخستین روز برگزاری با حضور دکتر استاد هاشمی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی، …

حراج شمش طلا

واردات طلا تا این تاریخ از مالیات معاف شد

طبق ابلاغیه سازمان امور مالیاتی معافیت مالیاتی واردات طلا تا فروردین ۱۴۰۴ برقرار خواهد بود. به گزارش تسنیم، هادی سبحانیان در بخشنامه ای به ادارات کل امور مالیاتی کشور اعلام کرد، معافیت مالیاتی واردات طلا از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ تا فروردین ۱۴۰۴ برقرار خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا