گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب

download

معرفی تصویری

اطلاعات تماس

آدرس :
کد پستی :
تلفن :
پست الکترونیک :
وب سایت : entekhabgroup.com

download

درباره گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب 

مجموعه ما بر بستر اقتصادی-اجتماعی در همکاری گسترده با کشورهای مختلف، شرکتهای تابعه و کنسرسیومهای اقتصادی، توانسته است خط جدیدی را در زمینه خلق ارزشهای اقتصادی با سرریز مثبت، زیر چتر انتخاب ایجاد کند؛ و از پیشگامان این مسیر در بخش خصوصی باشد.
برای حفظ ارزش چنین دستاوردهایی ، توسعه و تداوم فعالیتهای اقتصادی در کلاس جهانی، از اولویت های ما محسوب می شود و برای شتابدهی در رسیدن به این اهداف، سرمایهگذاریهای مستقیمی انجام می دهیم؛ رویکردی که بخشی راهبردی از فعالیت های ماست.
مطابق چنین اهدافی، ارتباطات موثر ما با نهادهای مالی، مراکز پژوهشی و استعدادهای جوان، باعث شده است که توان برنامه ریزی، سازماندهی و طراحی شبکه های سرمایه گذاری برای انتخاب، ممکن شود؛ به گونه ای که سرمایه گذاری های ما تاکنون منجر به استخدام بیش از ۶۰۰۰ نفر و ایجاد دهها هزار شغل به طور غیرمستقیم در سراسر دنیا شده است و محصولات و خدمات این گروه در بیش از ۴۰ کشور دنیا شناخته شده است.
عمده سرمایه گذاری های ما، در مسیر ایجاد ارزش افزوده برای تکمیل و رشد زنجیره تولید ملی ست، که چشم انداز، ماموریت و اهداف استراتژیک ما نیز در همان مسیر تدوین شده است.
در سالهای اخیر، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، به عنوان یک مجموعه تاثیرگذار و پیشران اقتصادی، پروژه هایی کلیدی در صنعت ملی ایران انجام داده است؛ این پروژه ها در دفاتر بین المللی آسیا، اروپا و آفریقا، توسط شبکه ای از محققان در قالب تیم های تحقیق و پژوهش برنامه ریزی و پشتیبانی می شود.
این تجارب گسترده در رصد، تحلیل و پایش فعالیت های جهانی، به ما اجازه می دهد تا محور این پروژه ها را در راستای تقویت توان چرخه اقتصادی ایران، مبتنی بر تجمیع دانش جهانی قرار دهیم و اطمینان داشته باشیم که سرمایه گذاری های ما در نهایت، منجر به ورود دانش و فناوری روز دنیا برای توسعه درونی و بومی سیستمها و تجهیزاتمان خواهد شد.

اخبار گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب

نسخه الکترونیک روزنامه عصر اقتصاد؛ ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

نسخه الکترونیک روزنامه عصر اقتصاد؛ یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را از اینجا دریافت کنید. بیماری پرخوری بودجه ای روز کارگر به نمایندگان مجلس مبارک! بت من در تهران

فولاد مبارکه

ثبت رکورد تولید روزانه جدید آهن اسفنجی در واحد احیا مستقیم ۲

غیور مردان خستگی ناپذیر ناحیه آهن سازی بار دیگر در ۱۴ اردیبهشت ماه موفق به ثبت رکورد تولید روزانه در واحد احیا مستقیم ۲ به مقدار ۱۰ هزار و ۸۰ تن شدند و رکورد ۱۰ هزار و ۳۵ تنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ را پشت سرگذاشتند.

تجلیل از کارگران نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی

بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از کارگران نمونه سال ۱۴۰۲ تجلیل شد. به گزارش روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بمناسبت روز جهانی کار و کارگر و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ،مدیران و کارکنان سازمان مراسم تجلیل از کارگران نمونه …

افزایش ۲۱ درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس

مدیر امور تولید شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۱ درصدی تولید این شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ خبر داد. به گزارش عصر اقتصاد به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره، امیر سالاری گفت: با اجرای برنامه‌های توسعه‌ای و تعمیراتی، تولید نفت و میعانات گازی در سال ۱۴۰۲ نسبت …

آمادگی نفت مناطق مرکزی ایران در راه اندازی و افتتاح طرح کشوری NGL3100

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ۳۱۰۰ ‌NGL از پروژه‌های مذکور بازدید کرد. مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به منظور حل …

دکمه بازگشت به بالا