دلار: 263,200 تومان
یورو: 295,260 تومان
پوند انگلیس: 347,580 تومان
درهم امارات: 71,886 تومان
یوان چین: 39,450 تومان
دینار بحرین: 700,450 تومان
دینار کویت: 850,800 تومان
ریال عربستان: 70,404 تومان
دینار عراق: 173.6 تومان
لیر ترکیه: 5,350 تومان
ین ژاپن: 166,577 تومان
طلا 18 عیار: 26,291,700 تومان
انس طلا: 1,082,144,168 تومان
مثقال طلا: 113,835,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,041,300 تومان
طلا دست دوم: 25,930,794 تومان
نقره 925: 497,963 تومان
سکه گرمی: 37,000,000 تومان
نیم سکه: 141,930,000 تومان
ربع سکه: 76,330,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 259,020,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,261,228,800 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 23,291,357.6 تومان
گازوییل: 369,874,960 تومان
نفت اپک: 28,580,888 تومان
دلار: 263,200 تومان
یورو: 295,260 تومان
پوند انگلیس: 347,580 تومان
درهم امارات: 71,886 تومان
یوان چین: 39,450 تومان
دینار بحرین: 700,450 تومان
دینار کویت: 850,800 تومان
ریال عربستان: 70,404 تومان
دینار عراق: 173.6 تومان
لیر ترکیه: 5,350 تومان
ین ژاپن: 166,577 تومان
طلا 18 عیار: 26,291,700 تومان
انس طلا: 1,082,144,168 تومان
مثقال طلا: 113,835,000 تومان
طلا 24 عیار: 35,041,300 تومان
طلا دست دوم: 25,930,794 تومان
نقره 925: 497,963 تومان
سکه گرمی: 37,000,000 تومان
نیم سکه: 141,930,000 تومان
ربع سکه: 76,330,000 تومان
سکه بهار آزادی تک فروشی: 259,020,000 تومان
آلومینیوم: 589,850,000 تومان
مس: 2,562,998,360 تومان
سرب: 354,094,240 تومان
نیکل: 3,177,694,440 تومان
قلع: 14,261,228,800 تومان
روی: 660,773,000 تومان
گاز طبیعی: 506,892.1 تومان
بنزین: 557,189.7 تومان
نفت خام: 23,291,357.6 تومان
گازوییل: 369,874,960 تومان
نفت اپک: 28,580,888 تومان
  کد خبر: 0204993330
سلامت و رفاه

میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی برای سال ۹۹ تصویب شد

هیئت دولت افزایش مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ را تصویب کرد.

با تصویب هیات وزیران، مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در سال ۱۳۹۹ افزایش یافت. بر این اساس، از تاریخ اول فروردین سال جاری کلیه مستمری های بازنشستگی، ازکارافتادگی و مجموع مستمری بازماندگان مشمولین قانون تامین اجتماعی که تا پایان سال ۱۳۹۸ برقرار شده، به ترتیب برای دریافت کنندگان حداقل مستمری و سایر افرادی که به نسبت پرداخت حق بیمه برقرار شده است،به میزان ۲۶ درصد و برای سایر سطوح بالاتر از حداقل مستمری به میزان (۱۵) درصد مستمری آنان در پایان اسفند ماه سال ۱۳۹۸ به علاوه مبلغ ثابت یک (۱۴۰ر۶۶۰ر۱) ریال افزایش می یابد.

منبع: خبرآنلاین

عصر اقتصاد
دکمه بازگشت به بالا