کد خبر: 031101117937
اخبار شرکت هابانک و بیمهروزنامه

ارزیابی روند پیشرفت و تحقق برنامه‌های پست بانک

بهزاد شیری، مدیرعامل پست بانک ایران در جمع‌بندی جلسه ارزیابی روند پیشرفت و تحقق برنامه‌های عملیاتی ادارات ستادی بانک در سال ۱۴۰۱ که صبح امروز دوشنبه سوم بهمن ماه با حضور رئیس و عضو هیات مدیره، معاونان، مدیران امور و روسای ادارات ستادی مستقل برگزار شد، با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌های سند راهبردی بانک که بر اساس اصول تدوین شده است، بسیار مهم است، گفت: اجرای این برنامه ظرفیت‌های جدیدی در بانک ایجاد می‌کند و مشکلات حوزه‌های مختلف را برطرف می‌سازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، شیری در ادامه با تاکید بر اینکه در دو ماه پایانی سال باید به برنامه‌هایی که از تقویم عقب هستند توجه داشته باشیم، افزود: برخی از برنامه‌ها به عوامل خارج سازمان مرتبط هستند و ساز و کار برطرف کردن مشکلات آنها در دست ما نیست و لذا این برنامه‌ها باید در جلسات ارزیابی معلوم و وزن آنها مشخص شود.

مدیرعامل بانک با بیان اینکه باید در ارزیابی پایان مهرماه، برنامه های عقب افتاده را انجام دهیم تا مشخص شود که ببینیم در کجا قرار داریم، تصریح کرد: بانک دارای سند اجرایی هست و مشخص است که برای سال ۱۴۰۲در چه مسیری حرکت می‌کنیم.

وی افزود: جمع بندی این جلسات برای تهیه سند راهبردی سال ۱۴۰۲ و تدوین برنامه‌های بانک استفاده می‌شود و با توجه به مقتضیات و شناسایی محدودیت‌ها، این سند پایان بهمن ماه سال جاری از طریق دبیرخانه به همکاران و مجریان ابلاغ می‌شود.

بر اساس این گزارش، پیش از سخنان مدیرعامل، علیرضا واحدپور معاون سازمان و برنامه‌ریزی و محمدرضا حسنلو رئیس اداره کل برنامه‌ریزی و کنترل برنامه ها، گزارشی از روند پیشرفت و تحقق ۱۱۰ برنامه عملیاتی سند راهبردی سال جاری ارائه و در ادامه هر یک از مدیران ستادی و ادارات مستقل دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در مورد برنامه‌های جاری و آتی مطرح کردند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا