کد خبر: 07030029427
اخبار شرکت هابانک و بیمه

اعطای ۸۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی بانک تجارت

بانک تجارت در سال ۹۹بیش از ۸۶هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش روابط‌عمومی بانک تجارت، در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و تسهیل شرایط ازدواج جوانان، این بانک اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه را در اولویت‌های خود قرار داده و بر این اساس شعب بانک تجارت در سال ۹۹به ۳۶هزار و ۸۹۰زوج تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده‌اند که مجموع تسهیلات اعطایی بانک در این بخش به۴۶میلیارد و ۶۵۷میلیون ریال بالغ می‌شود.

بانک تجارت همچنین در این مدت بیش از ۲۷میلیارد ریال تسهیلات کرونا به اقشار و اصناف آسیب‌دیده در اثر شیوع ویروس کرونا اعطا کرده است.

این بانک همچنین در سال گذشته در تداوم اقدامات انجام‌شده در زمینه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی با رویکرد حمایت از اقشار محروم و آسیب‌پذیر تعداد ۵۳۰۰فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به معرفی‌شدگان و زندانیان نیازمند کمیته امداد امام خمینی، سازمان بهزیستی و ستاد دیه پرداخت کرده است.

از دیگر اقدامات بانک تجارت در مدت زمان اشاره شده در بخش‌های مختلف می‌توان به پرداخت ۱۵هزار فقره تسهیلات مسکن روستایی،۱۳هزار فقره تسهیلات به اقشار خاص بنیاد شهید، بیش از ۴هزار فقره تسهیلات ودیعه مسکن به مسکن سپاه و ناجا،۲هزارفقره تسهیلات قرض‌الحسنه به نیروگاه خورشیدی، هزار فقره تسهیلات به بیماران صعب‌العلاج سرطانی و زوج‌های نابارور و تسهیلات قرض‌الحسنه به ریاست جمهوری و حمام‌های روستایی اشاره کرد.

این بانک در اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به زوج‌های جوان درپایان اردیبهشت سال ۱۴۰۰نیز عملکرد شاخصی داشته و در این بازه زمانی به ۵۸۸۹نفر از زوج‌های جوان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج پرداخت کرده و تعداد۱۸۸۴۸نفر هم در نوبت دریافت این تسهیلات هستند.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا