کد خبر: 290601102169
اخبار شرکت ها

افزایش ۳۰۰ درصدی سرمایه در جریان شرکت صنعت غذایی کورش

مجمع عمومی فوق‌ العاده شرکت صنعت غذایی کورش با دو مصوبه در خصوص افزایش سرمایه شرکت در سال ۱۴۰۱ و اصلاح اساسنامه به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی صنعت غذایی کورش، این برنامه در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی در مورخ ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ برگزار شد و با حضور ۹۰.۶۰درصد سهامداران رسمیت یافت.

در این برنامه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج محمدکریم فضلی و اکران فیلم تاریخچه و معرفی شرکت، هیات رییسه مجمع انتخاب شد و پس از آن محمد برهانی، مدیرعامل شرکت، گزارشی از افزایش سرمایه در سال ۱۴۰۱ از محل سود انباشته شرکت ارائه داد.

برهانی با اشاره به اهداف این تصمیم، تصریح کرد: ما دو هدف عمده برای افزایش سرمایه داشتیم. یکی اصلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج وجه نقد به منظور تامین سرمایه در گردش شرکت بود و دیگری بهره‌مندی از معافیت مالیاتی. بدین منظور، پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت از ۳ هزار میلیارد ریال به ۱۲هزار میلیارد ریال را مطرح کردیم.

مدیرعامل شرکت صنعت غذایی کورش در بخش دیگری از صحبت‌های خود به پیش‌‌بینی سود و زیان طرح پرداخت و پس از او، حسابرس مجمع، گزارش توجیهی هیات مدیره در خصوص افزایش سرمایه به مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام را ارائه داد و با رای گیری صاحبان سهام افزایش مذکور مصوب شد.

بنا بر این گزارش، اصلاح اساسنامه ماده ۱۹ شرکت، دومین مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت صنعت غذایی کورش بود.

نمایش بیشتر
عصر اقتصاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا